Amazon.de Betalingsverificatie nodig

Pagina: 1
Acties:
  • 5.435 views

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaiderZ
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 01-10 14:37
Vandaag heb ik de s8+ besteld via amzon.de. Alles verliep prima en heb ik betaald met IDEAL. Nadat ik het besteld had zag ik dat je de verzendmogelijkheid kon aanpassen. ik wijzig het naar premium verzending en komt er opeens €6 bij, maar goed daar had ik geen zin in.

Dus heb ik het weer terug gezet naar standaard verzending. Maar nu geeft ie aan dat ik mijn Betaling moet autoriseren doodmiddel van ideal. wanneer ik hier op klik refreshed de pagina 8)7.

Ik heb al een mailtje verstuurd naar amazon met mijn probleem, alleen staat er dat het binnen een dag geannuleerd wordt als ik het niet verifieer en ik weet niet hoe snel amazon is qua support.

weten jullie misschien hoe ik dit fix? ik heb geen credit card dus kan ik geen nieuwe betaal optie toevoegen.

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Theodor
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 13-09 17:01
Je hebt betaald en besteld dus krijg je het gewoon via standaard verzending denk ik zo.
Je doet alsnog premium verzending,en je betaald niet die 6 euro ja dat word autoriseren tot je betaald hebt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hcQd
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 10:04
Je kunt ook telefonisch contact opnemen met de klantenservice. Is ideaal, bel ons niet, wij bellen u.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe is het nu afgelopen. Ik heb namelijk dezelfde melding gekregen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaiderZ
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 01-10 14:37
Verwijderd schreef op maandag 27 november 2017 @ 17:07:
Hoe is het nu afgelopen. Ik heb namelijk dezelfde melding gekregen.
Ik kreeg hier een mailtje over en zeiden dat je niks hoeft te doen en dat het gewoon verzonden wordt als je al betaald hebt.

Het is dus opgelost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb hetzelfde probleem met een bestelling. Deze gewoon betaald en kreeg daarna die melding. Ik hoef me dus niet druk te maken en kan verwachten dat het gewoon binnenkomt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gastje01
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 10:26
Ik heb dit ook gehad. Even telefonisch contact gehad en ze boeken t geld terug. Support medewerker gaf al aan dat er problemen waren met iDeal. Werd keurig (weliswaar in het Engels) te woord gestaan en later nog eens terug gebeld om te vertellen dat t opgelost zou worden. Ik zou ook gewoon even contact opnemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Theodor
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 13-09 17:01
Wat is nu de zin om in een opgeloste zaak ook reactie te plaatsen dat het bij jullie ook opgelost is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

is het nu eigenlijk echt opgelost? ik heb ook dit probleem net met 3 artikelen ma ik heb er wel voor betaald, da zie ik. betaling autoriseren maar da refresht pagina gewoon, voor de rest nix van email gekregen da zegt van betaling is niet gelukt, daar heb ik nix van ontvangen, gewoon bestelbevestiging email met alle artikelen. what the fuck moet ik doen

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Arjant2
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 12:32
Verwijderd schreef op maandag 17 december 2018 @ 13:03:
is het nu eigenlijk echt opgelost? ik heb ook dit probleem net met 3 artikelen ma ik heb er wel voor betaald, da zie ik. betaling autoriseren maar da refresht pagina gewoon, voor de rest nix van email gekregen da zegt van betaling is niet gelukt, daar heb ik nix van ontvangen, gewoon bestelbevestiging email met alle artikelen. what the fuck moet ik doen
Contact opnemen met amazon of wachten of je je artikelen krijgt.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• DeBolle
  • Registratie: September 2000
  • Nu online

DeBolle

Volgens mij ligt dat anders

Verwijderd schreef op maandag 17 december 2018 @ 13:03:
Begrijpelijke zinnen gebruiken in beschaafd Nederlands helpt jou een stuk sneller op weg. Als ik het goed begrijp heb je besteld, vervolgens optionele verzending betaald en van die betalingen heb jij een bevestiging ontvangen.
Als dit klopt en je hebt verder geen actie ondernomen richting Amazon zoals bellen, schrijven, emailen - dan krijg je waarschijnlijk waar je voor hebt betaald.

Specs ... maar nog twee jaar zes maanden en dan weer 130!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjtimmer
  • Registratie: Mei 2018
  • Laatst online: 23-08 14:09
Ik heb dat nu.

Ik heb voor een spel dat ik had gepre-ordered betaald in augustus, maar nu kon ik voor een tientje het spel eerder binnen hebben. Alleen nu vragen ze bij Amazon een betaling, en dat is ongeveer hetzelfde bedrag als ik in augustus betaald heb. Moet ik nu die paar honderd euro ophoesten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorinn
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

Een topic na 8 jaar kicken met als doel topickaping is niet de bedoeling. Daarnaast is dit een vraag die de verkoper ook heel goed voor je kan beantwoorden.

Gezien alles in de originele discussie wel is gezegd, gaat dit topic op slot.

After Hours | Dawn FM | Hurry Up Tomorrow
Tweakers Discord || Mijn V&A ads

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.