Olaa tweakers,
Ik ben van plan een nieuw systeem neer te zetten, alleen door de drukte die ik heb, heb ik weinig tijd om erna te kijken. Jullie help is daarom zeer fijn, omdat jullie mij al eerder hebben geholpen!
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Games, zoals lol en ow. Indien het in het budget mee kan, nog enkele high-end games als b.v. destiny 2,
de resolutie van het gamen wil ik gewoon op 1080p houden
Wat mag het systeem gaan kosten?
Voor het systeem ongeveer zit ik te denken aan 800 euro, daarboven mag wel indien het niet anders kan. Eventueel als iemand een monitor erbij wilt plaatsen, mag er nog 100 tot 200 bij gerekend mogen worden
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Eventueel tijdens het samenstellen van het systeem vooruit denken aan een upgrade of iets dergelijks van het systeem.
Ga je overklokken?
nope
Wat verwacht je van ons?
Hieronder heb ik al een lijstje gemaakt. waarvan eigenlijk de videokaart nog mist, omdat ik hier nog niet helemaal aan uit ben. De 1060 is opzich wel prijziger dan een 950 of iets dergelijks, maar geeft wel meer vooruitzicht voor de toekomst. Als iemand nog wat andere ideeën heeft en eventueel misschien een monitor hier aan kan hangen hoor ik het graag!
Ik ben van plan een nieuw systeem neer te zetten, alleen door de drukte die ik heb, heb ik weinig tijd om erna te kijken. Jullie help is daarom zeer fijn, omdat jullie mij al eerder hebben geholpen!
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Games, zoals lol en ow. Indien het in het budget mee kan, nog enkele high-end games als b.v. destiny 2,
de resolutie van het gamen wil ik gewoon op 1080p houden
Wat mag het systeem gaan kosten?
Voor het systeem ongeveer zit ik te denken aan 800 euro, daarboven mag wel indien het niet anders kan. Eventueel als iemand een monitor erbij wilt plaatsen, mag er nog 100 tot 200 bij gerekend mogen worden
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Eventueel tijdens het samenstellen van het systeem vooruit denken aan een upgrade of iets dergelijks van het systeem.
Ga je overklokken?
nope
Wat verwacht je van ons?
Hieronder heb ik al een lijstje gemaakt. waarvan eigenlijk de videokaart nog mist, omdat ik hier nog niet helemaal aan uit ben. De 1060 is opzich wel prijziger dan een 950 of iets dergelijks, maar geeft wel meer vooruitzicht voor de toekomst. Als iemand nog wat andere ideeën heeft en eventueel misschien een monitor hier aan kan hangen hoor ik het graag!
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i5-8400 Boxed | € 183,50 | € 183,50 |
| 1 | Gigabyte Z370P D3 | € 89,- | € 89,- |
| 1 | WD Blue WD10EZEX, 1TB | € 43,50 | € 43,50 |
| 1 | Fractal Design Focus G Zwart | € 45,50 | € 45,50 |
| 1 | Kingston HyperX Fury black HX426C15FBK2/8 | € 97,74 | € 97,74 |
| 1 | Corsair CX450M | € 48,50 | € 48,50 |
| 1 | Samsung 850 EVO 250GB | € 93,- | € 93,- |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 600,74 | |
[ Voor 64% gewijzigd door Akeno op 25-11-2017 13:59 . Reden: Update met lijstje gemaakt ]