Turn it off and on again.
ok dan weet ik dat maar waar kan ik 2e hands geheugen voor dat ding krijgen want nieuw is het 150 piek
check je mail ff....
A gentle wave of heat flows over the GOT forum | Specs!
bij computerland heb ik nog voor 100 piek 64Mb ram gekocht voor de laptop en die Dell slikt hem ook nog
. scheelde toch mooi weer 200,=
Mijn profiel - Te koop: Overzicht van spullen..
Het zijn toch gewoon SO-Dimms ofzo ?Op woensdag 11 juli 2001 23:14 schreef ReseTTim het volgende:
bij computerland heb ik nog voor 100 piek 64Mb ram gekocht voor de laptop en die Dell slikt hem ook nog. scheelde toch mooi weer 200,=
Ik heb dan een Cpx.
One of the animals has left its cage today.
het geheugen van computerland is idd SO-DimmOp woensdag 11 juli 2001 23:17 schreef mrknowitall het volgende:
[..]
Het zijn toch gewoon SO-Dimms ofzo ?
Ik heb dan een Cpx.
Mijn profiel - Te koop: Overzicht van spullen..
Verwijderd
kheb ook deze maar kheb m a long time ago al expanded tot 32mb en een 1,4 gig schijf en later met externe cd-writer.Op woensdag 11 juli 2001 12:34 schreef Smokey_The_Bandit het volgende:
Ik wil deze laptop kopen maar hoeveel is hij waard volgens jullie ???
Specs :
Pentium 133
8 mb-ram![]()
810 mb HD
Geluidskaart
Adapter
Floppy drive
t is echt een prima ding..
ontzettend stabiel (petje af voor dell)
mn pa gebruikt m nu voor mail,internet en mn zusje brandt er cd's mee (externe scsi writer) kheb er ooit omdat mn 1e stuk ging vanwege kappotte voeding en ik toen een andere xpi terugkreeg een docking station bijgekregen :)(zomaar for free dingen kosten toen zeker 500 tot 1000 piek!!! go Dell! ) heel geil ding met mooie adaptec scsi controller en 3com 10mbit nic en allerlei aansluitingen (2x ps/2 enz..)
ow ja ook even leuk om te melden.. het schermpje is echt geweldig!!! beter zelfs nog de de meeste schermpjes die ik tegenwoordig zie... alleen de videokaart is zwaar kut... 1,2 mb en niet eens vesa 2.0
voor 150,- zou ik m zeker kopen! kun je zo nog 500,- voor vragen
kheb hier nog wel bios upgrade disks voor dat ding liggen ook...
En dat kan in een Xpi ?????????Op woensdag 11 juli 2001 23:48 schreef ReseTTim het volgende:
[..]
het geheugen van computerland is idd SO-Dimm
Pagina: 1