Ik wil gamen met mijn nieuwe game pc alleen heb moeite met het samen stellen van een game pc. Ik heb zelf al wat samen gesteld en ik heb ook al meer dan de helft samen gesteld alleen ik mis nog dingen... En ik kan niet goed vinden wat voor voeding ik nog nodig ben en wat voor koelers...
Wat mag het systeem gaan kosten?
Het systeem mag rond de 800,- kosten het mag wel iets meer (850,-- ofzo)
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ja! ik heb al 2 beeldschermen en heb zelf ook al wat dingen samen gesteld zoals je al begrepen hebt:
| Proccesor | Intel core i5-6400 processor | 194,-- |
| Moederbord | GA b250M-Gaming 3 rev. 10 | 98.95 |
| Werkgeheugen | HyperX Fury Memory Black 8gb ddr4 2400mhz geheugenmodule | 107.- |
| HDD | Seagate Barracuda ST200Dm006 2 TB | 69.99 |
| Video kaart | Gigabyte GTX 1060 2GB GDDR5 | 259.- |
| Behuizing | NZXT S340 Midi-toren Zwart Computerbehuizing (via bol.com) | 99.85 |
| Totaal: | 891 |
Mijn vraag is of jullie kunnen kijken waar ik op kan besparen (of terwel waar ik het best op kan besparen)
Behuizing of hdd... of allebei? of nog meer? Ik vind dit een beetje moeilijk xD
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik weet niet wat ik allemaal nodig ben daarvoor ben ik jullie nodig xD. Maar ik wil er gewoon games op kunnen spelen en website's kunnen programeren ik wil het meest uit mijn 800/850 euro halen
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Nee ik heb geen bepaalde eisen aan mijn pc
Ga je overklokken?
Nee ik wil niet gaan overklokken of denken jullie dat dat beter voor dit geld is?
Wat verwacht je van ons?
Ik wil graag het meeste uit mijn geld halen en een goede pc kunnen bouwen met behulp van jullie