Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hallo allemaal,

Ik twijfel tussen deze 2 laptops ( MSI GT73EVR 7RE-819NL VS ERAZER X7853-I7-1512)

MSI: https://www.wehkamp.nl/Zo...6&View=Grid&NavState=&Ns=

Medion Erazer: http://www.mediamarkt.nl/...7853-i7-1512-1509096.html

Ze zijn haast identiek aan elkaar het verschil dat ik heb kunnen vinden is dat:
- MSI 8 cellen li-lion batterij heeft en Medion 4 cellen li-lion.
- Verder heeft de Medion G-sync., de MSI niet.
- Tevens zie ik op andere websites ( https://www.laptopshop.nl...3evr-7re-819nl-titan.html ) dat de MSI Killerlan en Dubbelshot pro heeft.

Ik snap ook niet dat op elk andere website achter de code van de MSI ''Titan" staat maar op de advertentie van Wehkamp niet?

Hier een vergelijking via Tweakers, echter staat op de mediamarkt website dat de Medion ERazer 512 ssd heeft ipv wat op tweakers beschreven staat!
https://tweakers.net/pricewatch/compare/1085625;903633/

Ik hoor graag naar welke jullie voorkeur gaat en waarom? Want alles is haast identiek!

Haast is geboden! 8)7

Alvast bedankt!! :D

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Endy
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 00:18
V.w.b je vragen; Bij Wehkamp staat in de afbeeldingen een plaatje van de achterzijde van het deksel de naam "titan" vermeld. De specificaties bij Wehkamp zien er verder hetzelfde uit als op die van MSI site zelf. Op basis van die informatie die overeenkomt, de scherpe prijs en het gegeven dat het scherm 120 hz refresh rate heeft heb ik deze laptop besteld. Voor mij was de refresh een belangrijke om voor MSI te kiezen:)

[ Voor 9% gewijzigd door Endy op 26-11-2017 21:00 ]

Panasonic TX-P50VT60E, Yamaha RX-A1040, Dali Piano series ,Sunfire SDS-12 sub, Game HTPC met Dual DVB-C tuner

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Endy schreef op zondag 26 november 2017 @ 17:51:
V.w.b je vragen; Bij Wehkamp staat in de afbeeldingen een plaatje van de achterzijde van het deksel de naam "titan" vermeld. De specificaties bij Wehkamp zien er verder hetzelfde uit als op die van MSI site zelf. Op basis van die informatie die overeenkomt, de scherpe prijs en het gegeven dat het scherm 120 hz refresh rate heeft heb ik deze laptop besteld. Voor mij was de refresh een belangrijke om voor MSI te kiezen:)
Dankjewel voor je reactie! Ja inmiddels heb ik ook de MSI besteld! ik ben heeeeel benieuwd:)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Endy
Graag gedaan, ik ben ook heel benieuwd. Nog geen update ontvangen m.b.t. bestelling. Hopelijk komt ie eind van de week :)

Panasonic TX-P50VT60E, Yamaha RX-A1040, Dali Piano series ,Sunfire SDS-12 sub, Game HTPC met Dual DVB-C tuner

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik krijg de mijne morgen binnen!! Tussen 12:00 en 18:00:) jij zal hem ook gauw ontvangen denk ik dan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Endy
Nice, dat is heel goed nieuws, mooi vooruitzicht. Ik heb nog geen status verandering gezien, ik hoop dat ik morgen een status update ontvang :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Endy
Nou lekker, bij mij is de verwachte leverdatum ineens van 3 dagen naar 3 weken omgezet ..... wil je zo nu en dan kijken en mij op de hoogte houden? ik ben heel benieuwd of je de laptop vandaag geleverd hebt gekregen :)

• Endy
En hij wordt alsnog morgen bezorgd, toch nog goedgekomen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Houten klomp
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 21-08 10:23
Heb zelf de ERAZER X7853-I7-1512 gekocht en ben er behoudens een paar kleine dingetjes tevreden mee.
Krijg alleen de bodem niet open want ik wil er 16 GB bijprikken en de HDD vervangen door een SSD.
Dankzij de prijsvergelijk van Tweakers kon ik precies de Laptop uitzoeken die ik zocht, dank!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Houten klomp
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 21-08 10:23
Update: ik vind het jammer dat USB-C maar 5 GB is ipv 10 GB (ik hang er een Samsung T5 aan)
Pagina: 1