I am Lrrr, ruler of the planet Omicron Persei 8! | Mijn custom CSS-snippets
Vraag
Beste antwoord (via Lrrr op 24-11-2017 16:19)
't Het nog nooit, nog nooit zo donker west, of 't wer altied wel weer licht
Alle reacties
Balls have got to be one of the oldest toys. They've been round for a long time.
Gloria patri furnituribus In nomine IKEA!
Daarvoor is het dus
Geef het geld vooral uit als je met een normaal examen te weinig tijd hebt. Anders is het zonde van je tijd en van je geld.jamy015 schreef op vrijdag 24 november 2017 @ 15:50:
Maar die 10,30 is natuurlijk een schijntje op de totale kosten die je maakt voor een rijbewijs (rijlessen, praktijkexamen, etc.)
Dit is net zoiets als vragen waarom mensen niet een extra verzekering hebben 'want het is maar X bedrag'
[ Voor 18% gewijzigd door Nat-Water op 24-11-2017 15:54 ]
Balls have got to be one of the oldest toys. They've been round for a long time.
't Het nog nooit, nog nooit zo donker west, of 't wer altied wel weer licht
Persoonlijk zou ik zeggen dat als je de extra tijd nodig hebt, je niet goed genoeg voorbereid bent. Maar ik verbaas me so wie so over mensen die hier op zakken, vooral als het meermaals is.
Nee, dit is bedoeld voor dyslectie, faalangst, mensen die Nederlands niet 100% machtig zijn..SlaadjeBla schreef op vrijdag 24 november 2017 @ 15:55:
Raar dat je überhaupt extra tijd kunt kopen. Dat geeft een voordeel aan mensen die extra geld willen uitgeven. Dat klinkt zelfs als pay2win.
Persoonlijk zou ik zeggen dat als je de extra tijd nodig hebt, je niet goed genoeg voorbereid bent. Maar ik verbaas me so wie so over mensen die hier op zakken, vooral als het meermaals is.
Je moet nog steeds de vragen goed hebben. Dat verandert niet. Dus geen Pay2Win.
Mocht je verder niets mankeren, zie ik niet waarom je per vraag die extra secondes zou willen hebben, je weet het antwoord, of je weet hem niet, daar gaat 20sec per vraag extra weinig in helpen.
Ik denk dat je met extra tijd juist eerder twijfel zou krijgen bij je antwoord, dat het juist een tegenovergesteld effect zou geven bij mensen die geen extra tijd 'nodig' hebben.
[ Voor 15% gewijzigd door SinergyX op 24-11-2017 15:58 ]
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Het CBR is overgenomen door EA. Extra tijd te koop als DLCSlaadjeBla schreef op vrijdag 24 november 2017 @ 15:55:
Raar dat je überhaupt extra tijd kunt kopen. Dat geeft een voordeel aan mensen die extra geld willen uitgeven. Dat klinkt zelfs als pay2win.
Dit is compleet veranderd sinds juni/juli.SinergyX schreef op vrijdag 24 november 2017 @ 15:57:
Zover ik mijn theorie kan herinneren, waren dit gewoon invul/choice vragen met een vaste tijd om te beantwoorden (30sec ofzo?). Met 15 minuten extra gok ik dat je dan gewoon extra tijd hebt om te antwoorden, 45 of 60 seconde ipv die 30, je hebt weinig 'extra' tijd, het is gewoon per vraag iets meer tijd.
Mocht je verder niets mankeren, zie ik niet waarom je per vraag die extra secondes zou willen hebben, je weet het antwoord, of je weet hem niet, daar gaat 20sec per vraag extra weinig in helpen.
Je hebt nu een vaste tijd 25 minuten voor de gehele toets. Je kan vragen markeren zodat je op het einde terug kunt gaan naar de vraag. Heel raar maar wel verrekte handig omdat je niet meer hoeft te wachten tot de timer afloopt voor je naar de andere vraag kunt gaan.
Voor mijn motortheorie had ik zelfs met 15 min tijd over, de toets 2x gemaakt trouwens.
[ Voor 4% gewijzigd door Xepos op 24-11-2017 16:00 ]
"Always remember to quick save" - Sun Tzu
Jij krijgt in het verkeer continu schriftelijke vraagstellingen?anandus schreef op vrijdag 24 november 2017 @ 16:00:
Mjah, in het verkeer kan je ook niet even extra tijd kopen, dus als je het voor jezelf echt goed wil doen zou ik juist géén extra tijd kopen
Iemand die langzaam leest kan prima in praktijk snel reageren.
Ah, dat wist ik niet, voor mij was het alweer 7 jaar geleden en dat was toen al compleet anders dan daarvoorXepos schreef op vrijdag 24 november 2017 @ 15:59:
[...]
Dit is compleet veranderd sinds juni/juli.
Je hebt nu een vaste tijd 25 minuten voor de gehele toets. Je kan vragen markeren zodat je op het einde terug kunt gaan naar de vraag. Heel raar maar wel verrekte handig omdat je niet meer hoeft te wachten tot de timer afloopt voor je naar de andere vraag kunt gaan.
Voor mijn motortheorie had ik zelfs met 15 min tijd over, de toets 2x gemaakt trouwens.
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
De 1e vraag had ik verkeerd omdat ik niks had ingevuld. Was nog niet gewend aan het tempo. Gelukkig de rest van de vragen wel op snelheid ingevuld.
Dit had ik eerder thuis wel zitten oefenen.
Anoniem: 915187
Als je een reclame bekijkt dan krijg je een extra leven.nickertNL schreef op vrijdag 24 november 2017 @ 15:58:
[...]
Het CBR is overgenomen door EA. Extra tijd te koop als DLC
Volgend jaar als DLC kun je de vragen in je eigen kleur lezennickertNL schreef op vrijdag 24 november 2017 @ 15:58:
[...]
Het CBR is overgenomen door EA. Extra tijd te koop als DLC

Mijn tip: train goed op snel lezen en situaties bekijken en dus ook snel antwoorden. Bij diverse theorielesboeken zaten vroeger ook online oefenmethodes en die gingen op tijd en dat waren oude vragen van echte examens vaak. Als je dan die tijd red zit je vaak wel goed met de tijd tijdens het echte examen.jamy015 schreef op vrijdag 24 november 2017 @ 16:18:
Bedankt voor de antwoorden iedereen. De reden waarom je het zonder extra tijd zou doen is dus dat het 'normaal gezien' (d.w.z. zonder dyslexie of andere oorzaak) niet nodig is, als ik het goed begrijp.
Naar mijn idee heb je de extra tijd inderdaad niet nodig.jamy015 schreef op vrijdag 24 november 2017 @ 16:18:
Bedankt voor de antwoorden iedereen. De reden waarom je het zonder extra tijd zou doen is dus dat het 'normaal gezien' (d.w.z. zonder dyslexie of andere oorzaak) niet nodig is, als ik het goed begrijp.
Toen ik mijn examen deed (8 jaar terug) kwam eerst de vraag in beeld vervolgens werd de vraag opgelezen + de mogelijke antwoorden opgelezen en daarna kreeg je nog eens de tijd om te antwoorden.
Ik had ik de tijd dat het oplezen nog bezig was de vraag al gelezen + de antwoorden en kon dus direct drukken zodra je tijd inging.
Volgens mij kon je ook niet je antwoord aanpassen!? Dus ook daarvoor heb je de tijd niet nodig.
Dus de vraag omdraaien lijkt me beter: Waarom zou je ooit extra geld uitgeven voor extra tijd als je geen beperking(en) hebt.
Ik zou liever zien dat extra tijd geen extra geld kost en dat je dit kan aanvragen met verwijzing van dokter of andere instantie.
Blijft vreemd dat je extra moet betalen als je een beperking hebt, alsof het een keuze is

[ Voor 10% gewijzigd door Axewi op 24-11-2017 16:24 ]
Als de lat te hoog ligt kun je er nog altijd onderdoor lopen.
Jup 5 jaar geleden deed ik het op de ouderwetse klassikale manier. Dat wachten op de uitslag was echt een pain in the ass haha.SinergyX schreef op vrijdag 24 november 2017 @ 16:10:
[...]
Ah, dat wist ik niet, voor mij was het alweer 7 jaar geleden en dat was toen al compleet anders dan daarvoor
Ik was al blij dat je het gewoon op zo'n keypad mocht invoeren, de laatste theorietest die ik deed bij de spoedcursus was echt oldschool met pen&papierXepos schreef op vrijdag 24 november 2017 @ 16:33:
[...]
Jup 5 jaar geleden deed ik het op de ouderwetse klassikale manier. Dat wachten op de uitslag was echt een pain in the ass haha.

Maar als het nu inderdaad vrij is om de vragen te doen, zou ik best overwegen om die 15min te pakken, het is misschien wel easy cashen voor CBR maar je zou maar net 1-2 minuten te kort komen.
How are you doing?
Het totale examen werd geen tijd opgelegd. Je had gewoon voorleestijd + 15seconden per vraag
Voor auto eerste keer geslaagd met 0 fouten; voor motor gebuisd met slechts 2 fouten (was nog de tijd van kleine en grote fouten), (de avond ervoor wat blijven hangen
Marstek 5.12kw v151, CT003 v117, Sagecom Xs212 1P,
This is my signature. There are many like it, but this one is mine.
Als je een dyslexieverklaring hebt kan je het geld wel terugkrijgen.Axewi schreef op vrijdag 24 november 2017 @ 16:23:
Ik zou liever zien dat extra tijd geen extra geld kost en dat je dit kan aanvragen met verwijzing van dokter of andere instantie.
Blijft vreemd dat je extra moet betalen als je een beperking hebt, alsof het een keuze is