Mijn vraag
Ik oriënteer me op een game pc. Wil een goed systeem waar ik een aantal jaar zorgeloos mee vooruit kan.
Het gaat vooral om het spelen van games bijvoorbeeld overwatch, Minecraft, GTA. En ik wil me daarnaast storten in de wereld van VR
Omdat ik verre van ervaren ben met het samenstellen van een pc heb ik een offerte opgevraagd. Mijn vraag hier is:
Is dit systeem toereikend mbt mijn bovenstaande uitleg.
Budget is +/- 1.900,-
Relevante software en hardware die ik gebruik
Het gaat om de aanschaf van een nieuwe PC
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Voornamelijk Gamen en richting VR/MR
Wat mag het systeem gaan kosten? Heb je een absolute maximumprijs? In- of exclusief verzendkosten, assemblage en dergelijke?
Max € 2000,- incl scherm
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem? Wees specifiek en noem merk en model
Nee .
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Alles in onderstaande lijst
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren? Waarom?
Nee
Heb je nog bepaalde eisen/wensen? (grootte, geluidsniveau, energieverbruik, beeldschermresolutie, gewenste fps, etc.)
Hoge resoluties en best mogelijke fps (binnen budget)
Ga je overklokken?
Nee
Wat verwacht je van ons?
Advies over onderstaand systeem. Dit is wat me is aangeboden maar ik weet niet of dit het ultieme systeem is voor het budget. Graag advies hierover.
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
alvast Bedankt voor de reacties
Ik oriënteer me op een game pc. Wil een goed systeem waar ik een aantal jaar zorgeloos mee vooruit kan.
Het gaat vooral om het spelen van games bijvoorbeeld overwatch, Minecraft, GTA. En ik wil me daarnaast storten in de wereld van VR
Omdat ik verre van ervaren ben met het samenstellen van een pc heb ik een offerte opgevraagd. Mijn vraag hier is:
Is dit systeem toereikend mbt mijn bovenstaande uitleg.
Budget is +/- 1.900,-
Relevante software en hardware die ik gebruik
Het gaat om de aanschaf van een nieuwe PC
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Voornamelijk Gamen en richting VR/MR
Wat mag het systeem gaan kosten? Heb je een absolute maximumprijs? In- of exclusief verzendkosten, assemblage en dergelijke?
Max € 2000,- incl scherm
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem? Wees specifiek en noem merk en model
Nee .
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Alles in onderstaande lijst
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren? Waarom?
Nee
Heb je nog bepaalde eisen/wensen? (grootte, geluidsniveau, energieverbruik, beeldschermresolutie, gewenste fps, etc.)
Hoge resoluties en best mogelijke fps (binnen budget)
Ga je overklokken?
Nee
Wat verwacht je van ons?
Advies over onderstaand systeem. Dit is wat me is aangeboden maar ik weet niet of dit het ultieme systeem is voor het budget. Graag advies hierover.
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
# | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | Intel Core i5-8600K Boxed | € 279,- | € 279,- |
1 | MSI Z370 Tomahawk | € 141,32 | € 141,32 |
1 | Gigabyte GeForce GTX 1080 WINDFORCE OC 8G | € 548,- | € 548,- |
1 | Cooler Master MasterBox Lite 5 RGB | € 61,- | € 61,- |
1 | Cooler Master MasterLiquid ML120L RGB | € 59,95 | € 59,95 |
1 | Corsair Vengeance RGB CMR16GX4M2A2666C16 | € 194,95 | € 194,95 |
1 | Corsair RM650x Zwart | € 100,35 | € 100,35 |
1 | Samsung 960 EVO 500GB | € 229,01 | € 229,01 |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.613,58 |
alvast Bedankt voor de reacties
[ Voor 74% gewijzigd door forZaMichel op 24-11-2017 13:26 . Reden: aanpassing2 ivm DAA ]