Facebook nieuwsoverzicht vernieuwd niet op iPhone

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mydogisgone
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 09:44

mydogisgone

Watskeburtwithmydog

Topicstarter
Ik heb sinds een maandje last van het feit dat de facebook app op mijn iPhone niet juist functioneert.
Hij vernieuwd namelijk mijn nieuwsoverzicht tot maximaal een stuk of 10 nieuwe berichten.
Daarna zie ik alle oude berichten die ik allang gezien heb. Handmatig vernieuwen werkt ook niet en zorgt niet voor nieuwe berichten.

Heb al diverse stappen ondernomen om dit eventueel op te lossen. Waaronder de app opnieuw installeren en zelfs mijn iPhone naar fabrieksinstellingen gebracht en daarna alles opnieuw geconfigureerd.
Helaas heeft dit nog niet geleid tot het gewenste resultaat.

Zijn er meer mensen die hier last van hebben? Of eventueel een oplossing hiervoor hebben?

Mijn hond is nog steeds echt weg! En die komt ook niet weer. :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• André
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 22:48

André

Analytics dude

En als je facebook opent in Safari, werkt het daar wel lekker?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mydogisgone

mydogisgone

Watskeburtwithmydog

Topicstarter
Ook niet. Krijg na inloggen en ik scroll naar beneden krijg ik een melding te zien dat er geen berichten meer om weer te geven zijn. Zou het dan aan mijn facebook profiel kunnen liggen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dokteronline
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 09-10 17:08
Ik heb dit probleem ook! Bijna geen nieuwe berichten, oude berichten komen steeds terug. Ook op iphone trouwens. Nog geen oplossing tegengekomen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• André

André

Analytics dude

mydogisgone schreef op vrijdag 24 november 2017 @ 13:08:
Ook niet. Krijg na inloggen en ik scroll naar beneden krijg ik een melding te zien dat er geen berichten meer om weer te geven zijn. Zou het dan aan mijn facebook profiel kunnen liggen?
Lijkt me wel, zowel de browser als de app krijgen dezelfde info binnen, dan lijkt het aan FB te liggen.Of iets er tussen in (caching van de provider oid).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mydogisgone

mydogisgone

Watskeburtwithmydog

Topicstarter
André schreef op vrijdag 24 november 2017 @ 14:09:
[...]

Lijkt me wel, zowel de browser als de app krijgen dezelfde info binnen, dan lijkt het aan FB te liggen.Of iets er tussen in (caching van de provider oid).
Heb diverse internet verbindingen tot mij beschikking gehad. Dit maakt helaas ook geen verschil.
Verder lijkt dat inderdaad het geval.

Vraag mij echter wel af hoe ik dit dan kan oplossen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Messje
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 00:34
mydogisgone schreef op vrijdag 24 november 2017 @ 14:11:
[...]

Heb diverse internet verbindingen tot mij beschikking gehad. Dit maakt helaas ook geen verschil.
Verder lijkt dat inderdaad het geval.

Vraag mij echter wel af hoe ik dit dan kan oplossen.
Bedoel je hiermee dat je het zowel via wifi als je mobiele netwerk hebt? En andere apparaten, werken die wel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mydogisgone

mydogisgone

Watskeburtwithmydog

Topicstarter
Messje schreef op vrijdag 24 november 2017 @ 14:14:
[...]

Bedoel je hiermee dat je het zowel via wifi als je mobiele netwerk hebt? En andere apparaten, werken die wel?
Ik heb het net even getest via de computer en heb daar hetzelfde. Hij ververst maar een deel van mijn nieuwsoverzicht. Instellingen nagekeken bij voorkeuren nieuwsoverzicht en deze staan juist ingesteld.

Ben er inmiddels achter wat het misschien kan zijn. Mijn nieuwsoverzicht stond op "top verslagen" ipv "recent".
Kan mij alleen niet voorstellen dat ik dit zelf heb aangepast. :|

Enig idee waar ik dit kan aanpassen op een iPhone? Via de browser gaat dat vrij simpel. Maar via de iPhone app kan ik het nog niet vinden.

[ Voor 27% gewijzigd door mydogisgone op 24-11-2017 14:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• André

André

Analytics dude

Ik had zojuist ook de melding "er zijn geen berichten meer" ik was dus aan het einde van Facebook, dat heb ik nog nooit gezien. Misschien zijn ze het algoritme aan het tweaken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dokteronline
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 09-10 17:08
mydogisgone schreef op vrijdag 24 november 2017 @ 14:25:
[...]

Ik heb het net even getest via de computer en heb daar hetzelfde. Hij ververst maar een deel van mijn nieuwsoverzicht. Instellingen nagekeken bij voorkeuren nieuwsoverzicht en deze staan juist ingesteld.

Ben er inmiddels achter wat het misschien kan zijn. Mijn nieuwsoverzicht stond op "top verslagen" ipv "recent".
Kan mij alleen niet voorstellen dat ik dit zelf heb aangepast. :|

Enig idee waar ik dit kan aanpassen op een iPhone? Via de browser gaat dat vrij simpel. Maar via de iPhone app kan ik het nog niet vinden.
Wow, ik keek nu ook even op mijn browser van mijn macbook, maar daar stond die van mij ook op Topverslagen ipv meest recent...

Dit heb ik ook niet aangepast. weirde shit

Heb het nog even opgezocht. Blijkbaar is Topverslagen de standaard nieuwsoverzicht ipv meest recent. Toch wel vreemd want merk wel degelijk verschil sinds een paar weken dat ik bijna geen nieuwe dingen binnen krijg of dingen die al een paar dagen/uren oud zijn..
Tevens is meest recent niet als standaard toe te passen in de facebook app...

Blijf het een raar verhaal vinden

[ Voor 18% gewijzigd door dokteronline op 24-11-2017 16:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennjos
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 13-10-2024
Heb dat al een behoorlijke tijd dat hij ingesteld staat op topverslagen. Moet elke keer handmatig meest recent selecteren. Vindt het ook behoorlijk irritant dat je dat niet vast kunt instellen.

Heb ook af en toe dat er geen nieuwe verslagen geladen kunnen worden, maar dat heeft meestal te maken met een update of dat ze er net mee bezig zijn volgens mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mydogisgone

mydogisgone

Watskeburtwithmydog

Topicstarter
Het irritante is ook dat hij steeds terug springt naar "top verslagen".
Er zijn wel trucjes te vinden op het internet om dit te omzeilen. Maar handig is anders.
Kan verder ook niets vinden om dit vast te zetten op "recent"

Pagina: 1