Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Router verkopen

Pagina: 1
Acties:
  • 407 views

Vraag

Verwijderd

Topicstarter
Beste mensen,

Ik werk als verkoopadviseur op de afdeling computer accessoires. Ik sta dus ook bij de routers. De vraag die ik vaak krijg van klanten is: “Waarom zou ik zo’n snelle router kopen als ik toch maar 40Mbit/s binnen krijg?” Weet iemand misschien een gepast antwoord op deze vraag.

Ik ben trouwens best wel nieuw m.b.t. netwerken.

M.v.g.

Jack

Alle reacties

• TheOmen
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 21-11 16:16
Omdat je tussen je computers, nassen en andere apparaten wel een snellere verbinding wilt? Dat is niet gelimiteerd door je internet-snelheid.

Running is nothing more than a series of arguments between the part of your brain that wants to stop and the part that wants to keep going.

• Onbekend
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 23:34

Onbekend

...

De nieuwe router gaat naar verwachting 10 jaar mee. Hebben ze over 10 jaar ook genoeg aan 40Mbps? ;)
En in het thuisnetwerk zelf tussen verschillende apparaten onderling heb je een snelheid die onafhankelijk is van je beperkte internetverbinding.

Speel ook Balls Connect en Repeat

• SkiFan
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 21:33
Heel simpel, van die bruto 750 Mbit gaat heel veel af vanwege slecht signaal, encryptie en andere overhead. Bovendien heb je vaak niet alleen internet verkeer, maar ook lokaal verkeer over je netwerk, bv van je telefoon naar je nas of van je PC naar je TV.

Jurist in zijn vrije tijd, IT'er van beroep.

• heuveltje
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 22:42

heuveltje

KoelkastFilosoof

Aan de andere kant is het antwoord misschien heel eerlijk : niets
Veel klanten hebben 1 of 2 telefoons en een tablet, en doen daar niets op behalve wat browsen. Dan heb je gewoon geen 100mbit nodig..