TransIP's Stack gebruiken als full-disk image van je VPS?

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjeefr
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 08-10 09:05
Stack van TransIP ondersteunt webdav en zelf schrijven ze in een topic hierover alsof Stack gebruikt kan worden als medium voor je volledige backups van je VPS, i.p.v. snapshots e.d. Maar klopt dit?

Ik vind de wekeljkse backups en snapshots eigenlijk iets te duur en de X4 is eigenlijk overkill voor wat ik wil. Desondanks zou ik graag Directadmin willen gebruiken en een goede hosting, vandaar dat ik nadenk om over te stappen van DigitalOcean naar TransIP. Dus ik probeer een middenweg te vinden en wellicht is een X1 i.c.m. Stack voor mij dan een optie.

Dus resumé: kan ik Stack gebruiken als vervanger van de betaalde wekelijkse back-up addon, uitgaande dat een backup eenvoudig gestart kan worden en deze een full-disk backup maakt en niet alleen de website data?

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R20141016
  • Registratie: Februari 2017
  • Nu online
Geen idee of het antwoord is op je vraag...ik maak een wekelijks een full backup van mijn server (dagelijks incrementeel) en plaats deze op mijn bigstorage mount. Dit kan volgens mij ook een mount zijn naar je Stack omgeving. Alleen ik gebruik geen DirectAdmin. Ik gebruik Plesk met daarin de backup manager. Maar deze maakt alleen een backup van de domeinen in Plesk zelf. Dus geen full disk backup.