Mijn vraag
Gisteren heb ik mijn nieuwe 8700k in mijn computer gebouwd. Fresh install van windows gedaan op de ssd. alle games heb ik op een aparte HDD staan.
Toen ik wilde testen hoe CS:GO zou draaien haalde ik maar 200+- fps. dit lijkt mij niet juist sinds ik met mijn oude 7600k ommenabij de 300 fps haalde. echter in cinebench r15 haal ik rond de 1600 multi thread op 4.8gHz en ook in heavens benchmark lijkt alles goed te gaan.
Relevante software en hardware die ik gebruik
Case: NZXT S340 Black/Red
CPU: Intel Core i7-8700k @ 4,8gHz
GPU: MSI GeForce GTX 1080ti Lightning X
RAM: G.Skill Trident Z RGB 16GB
MBD: MSI Z370 Gaming Pro Carbon
CPU NZXT Kraken 62x
SSD: Samsung 750 256 GB
HDD: WD Green 1 TB
zie ik iets over het hoofd of moet ik proberen om nog een keer een fresh install uit te voeren?
graag hoor ik van jullie hoe jullie hier over denken.
Gisteren heb ik mijn nieuwe 8700k in mijn computer gebouwd. Fresh install van windows gedaan op de ssd. alle games heb ik op een aparte HDD staan.
Toen ik wilde testen hoe CS:GO zou draaien haalde ik maar 200+- fps. dit lijkt mij niet juist sinds ik met mijn oude 7600k ommenabij de 300 fps haalde. echter in cinebench r15 haal ik rond de 1600 multi thread op 4.8gHz en ook in heavens benchmark lijkt alles goed te gaan.

Relevante software en hardware die ik gebruik
Case: NZXT S340 Black/Red
CPU: Intel Core i7-8700k @ 4,8gHz
GPU: MSI GeForce GTX 1080ti Lightning X
RAM: G.Skill Trident Z RGB 16GB
MBD: MSI Z370 Gaming Pro Carbon
CPU NZXT Kraken 62x
SSD: Samsung 750 256 GB
HDD: WD Green 1 TB
zie ik iets over het hoofd of moet ik proberen om nog een keer een fresh install uit te voeren?
graag hoor ik van jullie hoe jullie hier over denken.