Hallo allemaal,
Ik wil mijn eerste desktop samenstellen en in elkaar zetten. Ik zou graag van jullie wat feedback willen krijgen op de gekozen producten.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Het is de bedoeling om met het systeem te gaan gamen. Ik speel veel verschillende spellen. (dat loopt van simulatie games tot CS:GO maar ook ben ik een groot fan van spellen als ARK)
Daarnaast ben ik ook programmeur dus zou ik ook soms in mijn vrije tijd wat willen programmeren.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik zou rond de 900 euro willen uitgeven aan de desktop samen met de monitor.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Nee
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Dit is het lijstje dat ik tot nu toe in gedachte had.
Ik heb voor deze processor gekozen omdat deze nu in de aanbieding bij de alternate is.
Door verder te zoeken heb ik deze combinatie ook nog gevonden voor moederbord en processor:
Zou dit ook genoeg kunnen zijn voor mijn wensen?
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Het is niet de bedoeling dat die veel herrie maakt maar een beetje geluid is niet erg.
Ga je overklokken?
Nee
Wat verwacht je van ons?
Ik zou graag feedback willen op het systeem dat ik heb samengesteld.
Ik speel mijn games niet op de allerhoogste settings maar het moet ook niet zijn dat ik over 3 jaar alles op low moet gaan draaien om een normaal fps te halen.
Het budget wat er is kan niet veel verruimd worden en zou graag zoveel mogelijk waar krijgen voor mijn geld.
Ik kijk uit naar jullie feedback
Ik wil mijn eerste desktop samenstellen en in elkaar zetten. Ik zou graag van jullie wat feedback willen krijgen op de gekozen producten.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Het is de bedoeling om met het systeem te gaan gamen. Ik speel veel verschillende spellen. (dat loopt van simulatie games tot CS:GO maar ook ben ik een groot fan van spellen als ARK)
Daarnaast ben ik ook programmeur dus zou ik ook soms in mijn vrije tijd wat willen programmeren.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik zou rond de 900 euro willen uitgeven aan de desktop samen met de monitor.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Nee
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | AMD Ryzen 5 1600 Boxed Wraith Spire koeler | € 197,95 | € 197,95 |
| 1 | MSI B350 PC Mate | € 79,- | € 79,- |
| 1 | MSI GeForce GTX 1050 TI GAMING X 4G | € 175,- | € 175,- |
| 1 | Cooler Master MasterBox Lite 5 | € 45,- | € 45,- |
| 1 | LG 29UM58-P Zwart | € 199,- | € 199,- |
| 1 | Kingston 8GB DDR4 2666MHz | € 81,90 | € 81,90 |
| 1 | Corsair CX450M | € 48,50 | € 48,50 |
| 1 | Crucial MX300 2,5" 275GB | € 81,85 | € 81,85 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 907,25 | |
Dit is het lijstje dat ik tot nu toe in gedachte had.
Ik heb voor deze processor gekozen omdat deze nu in de aanbieding bij de alternate is.
Door verder te zoeken heb ik deze combinatie ook nog gevonden voor moederbord en processor:
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i3-8100 Boxed | € 89,- | € 89,- |
| 1 | Gigabyte Z370P D3 | € 89,- | € 89,- |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 178,- | |
Zou dit ook genoeg kunnen zijn voor mijn wensen?
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Het is niet de bedoeling dat die veel herrie maakt maar een beetje geluid is niet erg.
Ga je overklokken?
Nee
Wat verwacht je van ons?
Ik zou graag feedback willen op het systeem dat ik heb samengesteld.
Ik speel mijn games niet op de allerhoogste settings maar het moet ook niet zijn dat ik over 3 jaar alles op low moet gaan draaien om een normaal fps te halen.
Het budget wat er is kan niet veel verruimd worden en zou graag zoveel mogelijk waar krijgen voor mijn geld.
Ik kijk uit naar jullie feedback
[ Voor 12% gewijzigd door tvanzal op 24-11-2017 09:56 ]