QDI mobo ervaringen?

Pagina: 1
Acties:

• AMD
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 27-08 09:55

AMD

Life is short. Play more

Topicstarter
Heeft iemand ervaringen met QDI moederborden?
Ik wil namelijk misschien zo'n socket A mobo met KT133A chips er op kopen speciaal voor overclocken.
Leuk prijsje: 200 piek.:)

Laat me weten

• Slasher
  • Niet online

Slasher

Right part of the Evil twins

geen slechte mobo's iig, me eerste pctje had zo'n ding, en toen ik zelf me 2e pc ging bouwen heb ik ook een QDI genomen, en draait nog steeds perfect, dus ik vind het geen slecht mobo, ook al heb ik nu een ASUS :)

How bad is it on a scale from one to Spurs

• R2D2
  • Registratie: Mei 2001
  • Niet online
Het zijn leuke en stabiele bordjes MITS je niet gaat overclocken want dan is het gauw gedaan met stabiliteit.

Heb zelf zo'n ding in mijn server zitten en die draait perfect en ze zijn erg cheap dus die gok durfde ik toen wel te nemen om zo'n ding te kopen

iRacing profiel | Sim-Racer.nl

• AMD
  • Laatst online: 27-08 09:55

AMD

Life is short. Play more

Topicstarter
De K7E is voor het overclocken gemaakt hoorde ik van een vriend van me. Die werkt bij QDI.

Verwijderd

Op woensdag 11 juli 2001 12:18 schreef AMD het volgende:
Heeft iemand ervaringen met QDI moederborden?
Ik wil namelijk misschien zo'n socket A mobo met KT133A chips er op kopen speciaal voor overclocken.
Leuk prijsje: 200 piek.:)

Laat me weten
QDI suxx... nog nooit iets deftig weten uitbrengen... Mijn ervaringen in de tijd dat ze hun Legen XII enzo uitbrachten... bweek... k krijg weer braakneigigen als ik er aan denk..

Nee sorry.. absoluut geen positieve ervaringen mee...

• cool0
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 14-06 16:49

cool0

Neej niet kopen zijn echt schraap borden ik heb zelf bij een distributeur van QDI gewerkt en daar moest ik die dingen testen! wat een rommel is dat zeg.

Ik vrees niet de man die 10.000 trappen heeft beoefend maar de man die 1 trap 10.000 keer heeft geoefend

• Hoyden
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 07:06
QDI zijn zeer stabiele borden, niet gemaakt voor het overclocken.

Weinig uitval en zeer goede service van QDI zelf.

Zitten op dit moment wat leuke features op, Boot Easy, dat werkt echt heel snel.

En meer van dat soort stuff..
Pagina: 1