pioneer vsx d510 geen afstandsbediening

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kcetin1994
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 18-05 12:37
Hallo,

Onlangs heb ik deze receiver van iemand overgenomen maar daarbij wist ik dus niet dat ik niks kon doen zonder de afstandsbediening...

Nou is mijn vraag ik kan mijn woofer die met de versterker naar de receiver ( Pioneer ) niet activeren omdat ik niet in de instellingen kan komen.

Is er misschien een oplossing hiervoor zoals een universele afstandsbediening ?

Mvg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lip
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Lip

De professionele prutser

Geen android iOS app?

Beter geluid voor iedereen! Zo doe je dat!!! Vergeet je niet een +3 te geven? Bedankt voor het lezen. Flat frequency response EQUALS real music!!! EQUALS Sonic clarity

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 23:51

FeaR

In GoT we trust

Op een receiver zonder netwerk?

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris_tiaan
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 01:55
Er zijn vast universele afstandbedieningen waarmee dit kan.
Je zou ook wat webwinkels af kunnen struinen op zoek naar een originele (of iets wat daar op lijkt) afstandbediening. Deze zijn (na een erg korte zoektocht) goed te vinden op een eBay of een Aliexpress bijvoorbeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kcetin1994
Chris_tiaan schreef op vrijdag 24 november 2017 @ 08:46:
Er zijn vast universele afstandbedieningen waarmee dit kan.
Je zou ook wat webwinkels af kunnen struinen op zoek naar een originele (of iets wat daar op lijkt) afstandbediening. Deze zijn (na een erg korte zoektocht) goed te vinden op een eBay of een Aliexpress bijvoorbeeld.
De afstandsbediening van action etc die ook gebruikt worden voor de TV? Of is er een specifieke voor de receiver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chic de Friemel
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 07-05 14:47
Heb je al gekeken naar een Logitech Harmony afstandsbediening? Op hun site kun je checken of je Pioneer ondersteund wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kcetin1994
Chic de Friemel schreef op vrijdag 24 november 2017 @ 17:22:
Heb je al gekeken naar een Logitech Harmony afstandsbediening? Op hun site kun je checken of je Pioneer ondersteund wordt.
Harmony vind ik een beetje overdreven kwa prijs klassen voor deze receiver...daarom dat ik vroeg ik me ook af of een gewone universele afstandsbediening werkt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Switchie
  • Registratie: April 2009
  • Niet online

Switchie

Mr. Evil Genius

Waarschijnlijk wel. Kwestie van de IR codes zien te achterhalen.

'Future proof' (de; v) Verschijnsel waarbij men een dure aankoop rechtvaardigt door innovatie te negeren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kcetin1994
Opgelost...Logitech Harmony 350 gehaald en de woofer was binnen 2minuten weer aan het trillen :) bedankt boys!
Pagina: 1