Hmm net iets te veel gemod:
Hij stond overigens op +4 toen ik aan kwam fietsen. (Ik wilde hem trouwens op +2 hebben, maar was iets _te_ snel met modden
)
ALLE "-1 overgewaardeerd" -s zijn van mij dus ik heb er 14 punten ingestoken...Beoordelingen: +1, +1: Inzichtvol, +1: Inzichtvol, +1: Inzichtvol, -1: Dubbelpost, +0.80: Inzichtvol, -0.67: Overgewaardeerd, 0: Overgewaardeerd, 0: Overgewaardeerd, -0.44: Overgewaardeerd, -0.40: Overgewaardeerd, 0: Overgewaardeerd, 0: Overgewaardeerd, 0: Overgewaardeerd, -0.29: Overgewaardeerd, -0.27: Overgewaardeerd, -0.25: Overgewaardeerd, +0.24: Dubbelpost, Totaal: 1.72 / 18x
Hij stond overigens op +4 toen ik aan kwam fietsen. (Ik wilde hem trouwens op +2 hebben, maar was iets _te_ snel met modden
Bericht hierboven
Hé, da's niet eerlijk! wij mogen ook maar één keerALLE "-1 overgewaardeerd" -s zijn van mij dus ik heb er 14 punten ingestoken...
Ik zou het nog kunnen begrijpen als het een troll/flame is, maar voor dit... nee eigenlijk niet als ik heel eerlijk ben.
Virussen? Scan ze hier!
* Felicia Diemel kan powermodden 
Maar je hebt wel gelijk op 2 staat hij prima
Maar je hebt wel gelijk op 2 staat hij prima
Ik draag een rok, wat is jouw excuus?
Admins kunnen meerdere keren modden voor het geval er een post geheel verkeerd staat (soort powermodden dus). Het is niet de bedoeling dat je dit misbruikt, maar dat je helpt met deze functie, en ik doe mijn best om dat te doen.
Een post op +4 die op +2 thuishoort en 13 moderaties nodig heeft om daar te komen, kan ik in mijn eentje daarheen helpen, waar er anders 13 man nodig zijn...
Een post op +4 die op +2 thuishoort en 13 moderaties nodig heeft om daar te komen, kan ik in mijn eentje daarheen helpen, waar er anders 13 man nodig zijn...
Bericht hierboven
Verwijderd
Ik vind het eerlijk gezegd ook niet zo'n probleem, mits met de nodige argumenten, want voor je het weet gaan ze hier jouw naam scanderen met daarbij de opmerking dat je een statusmisbruikert bent.
Mijn zegen heb je
Mijn zegen heb je
I second that.Op woensdag 11 juli 2001 13:09 schreef TgF het volgende:
Ik vind het eerlijk gezegd ook niet zo'n probleem, mits met de nodige argumenten, want voor je het weet gaan ze hier jouw naam scanderen met daarbij de opmerking dat je een statusmisbruikert bent.
Mijn zegen heb je
Floris: Dank u
Pagina: 1