Dubbelpost

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roelant
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Deze post in deze draad zegt niets wat eerder in de thread al gezegd is en toch +3 inzichtvol, dat is wel wat overdreven imho.

[edit: foutje]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Floor-is
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 13-10 18:55

Floor-is

5.2

Hmm net iets te veel gemod:
Beoordelingen: +1, +1: Inzichtvol, +1: Inzichtvol, +1: Inzichtvol, -1: Dubbelpost, +0.80: Inzichtvol, -0.67: Overgewaardeerd, 0: Overgewaardeerd, 0: Overgewaardeerd, -0.44: Overgewaardeerd, -0.40: Overgewaardeerd, 0: Overgewaardeerd, 0: Overgewaardeerd, 0: Overgewaardeerd, -0.29: Overgewaardeerd, -0.27: Overgewaardeerd, -0.25: Overgewaardeerd, +0.24: Dubbelpost, Totaal: 1.72 / 18x
ALLE "-1 overgewaardeerd" -s zijn van mij dus ik heb er 14 punten ingestoken...

Hij stond overigens op +4 toen ik aan kwam fietsen. (Ik wilde hem trouwens op +2 hebben, maar was iets _te_ snel met modden :P)

Bericht hierboven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

ALLE "-1 overgewaardeerd" -s zijn van mij dus ik heb er 14 punten ingestoken...
Hé, da's niet eerlijk! wij mogen ook maar één keer :'(

Ik zou het nog kunnen begrijpen als het een troll/flame is, maar voor dit... nee eigenlijk niet als ik heel eerlijk ben.

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Felicia
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 09:14
* Felicia Diemel kan powermodden :9

Maar je hebt wel gelijk op 2 staat hij prima :)

Ik draag een rok, wat is jouw excuus?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmm, het is dat je een Adje bent (en daarom lief geloof ik), maar anders...

>:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Floor-is
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 13-10 18:55

Floor-is

5.2

Admins kunnen meerdere keren modden voor het geval er een post geheel verkeerd staat (soort powermodden dus). Het is niet de bedoeling dat je dit misbruikt, maar dat je helpt met deze functie, en ik doe mijn best om dat te doen.

Een post op +4 die op +2 thuishoort en 13 moderaties nodig heeft om daar te komen, kan ik in mijn eentje daarheen helpen, waar er anders 13 man nodig zijn...

Bericht hierboven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind het eerlijk gezegd ook niet zo'n probleem, mits met de nodige argumenten, want voor je het weet gaan ze hier jouw naam scanderen met daarbij de opmerking dat je een statusmisbruikert bent.

Mijn zegen heb je :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roelant
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Op woensdag 11 juli 2001 13:09 schreef TgF het volgende:
Ik vind het eerlijk gezegd ook niet zo'n probleem, mits met de nodige argumenten, want voor je het weet gaan ze hier jouw naam scanderen met daarbij de opmerking dat je een statusmisbruikert bent.

Mijn zegen heb je :)
I second that.
Floris: Dank u *D
Pagina: 1