Goedenavond samen,
Na een hele tijd door omstandigheden geen tijd en geld te hebben gehad om mijn gamer en geekgehalte op peil te houden ga ik dit jaar terug toetreden tot het master-race en mij een pc in elkaar steken.
Vroeger was ik een intense amd-liefhebber en daarom heb ik dit ook in mijn nieuw systeem zo ingebouwd, lettend op hetgeen wat ik ermee wil bereiken.
1) Ik wil vooral terug gamen, zonder zorgen op hoog/ultra graphics.
Videobewerking en voor de rest vlot meekunnen met alle mogelijke programma's (tot photoshop toe).
2) Ik heb een budgetprijs van 1500 euro (zonder het scherm)
Ik kan er desnoods wel iets over gaan omdat ik ook niet teveel wil inboeten aan kwaliteit.
Voorlopig heb ik het volgende systeem bij elkaar geraapt, ik zou graag feedback krijgen op onderdelen die goedkoper kunnen/overkill zijn in het systeem dat ik wil, zodat er toch nog een paar euri's vanaf kunnen.
Edit: Dit is zowat het systeem dat @JDdeV1992 heeft voorgesteld, het dilemma dat ik heb is de Ryzen boxed aan 3.2Ghz of de Unboxed aan 3.6Ghz Wat 30 euro meer kost maar dan heb ik ook nog een koeling nodig.
Bijkomend: Ik overwoog de VEGA kaart maar er zijn nog twijfels over. Zijn deze terecht?
Games: Moet VR aankunnen voor games zoals Elite Dangerous.
Voor de rest: Witcher 3, Komende zware RPG's, Shooters alla Pubg, BF1...
Scherm: Ik ben nog zoekende naar een 32-34" (curved) scherm aan 144hz.
Indien feedback hoor ik het gaarne!
Na een hele tijd door omstandigheden geen tijd en geld te hebben gehad om mijn gamer en geekgehalte op peil te houden ga ik dit jaar terug toetreden tot het master-race en mij een pc in elkaar steken.
Vroeger was ik een intense amd-liefhebber en daarom heb ik dit ook in mijn nieuw systeem zo ingebouwd, lettend op hetgeen wat ik ermee wil bereiken.
1) Ik wil vooral terug gamen, zonder zorgen op hoog/ultra graphics.
Videobewerking en voor de rest vlot meekunnen met alle mogelijke programma's (tot photoshop toe).
2) Ik heb een budgetprijs van 1500 euro (zonder het scherm)
Ik kan er desnoods wel iets over gaan omdat ik ook niet teveel wil inboeten aan kwaliteit.
Voorlopig heb ik het volgende systeem bij elkaar geraapt, ik zou graag feedback krijgen op onderdelen die goedkoper kunnen/overkill zijn in het systeem dat ik wil, zodat er toch nog een paar euri's vanaf kunnen.
Edit: Dit is zowat het systeem dat @JDdeV1992 heeft voorgesteld, het dilemma dat ik heb is de Ryzen boxed aan 3.2Ghz of de Unboxed aan 3.6Ghz Wat 30 euro meer kost maar dan heb ik ook nog een koeling nodig.
Bijkomend: Ik overwoog de VEGA kaart maar er zijn nog twijfels over. Zijn deze terecht?
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | AMD Ryzen 5 1600 Boxed Wraith Spire koeler | € 197,95 | € 197,95 |
| 1 | MSI X370 Gaming Pro Carbon | € 130,95 | € 130,95 |
| 1 | MSI GeForce GTX 1070 Ti Gaming 8G | € 475,- | € 475,- |
| 1 | Seagate Barracuda, 2TB | € 62,95 | € 62,95 |
| 1 | Fractal Design Define C TG | € 86,25 | € 86,25 |
| 1 | G.Skill Trident Z RGB F4-3000C16D-16GTZR | € 208,05 | € 208,05 |
| 1 | Corsair RM550x Zwart | € 87,95 | € 87,95 |
| 1 | Samsung 850 EVO 250GB | € 91,45 | € 91,45 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.340,55 | |
Games: Moet VR aankunnen voor games zoals Elite Dangerous.
Voor de rest: Witcher 3, Komende zware RPG's, Shooters alla Pubg, BF1...
Scherm: Ik ben nog zoekende naar een 32-34" (curved) scherm aan 144hz.
Indien feedback hoor ik het gaarne!
[ Voor 82% gewijzigd door Verwijderd op 24-11-2017 06:45 . Reden: Pricewatch ]