Ik werk sinds een jaar of vier als webdeveloper bij verschillende agencies. Echter heb ik een opleiding gedaan in een hele andere richting (E&M profiel VWO en sociale wetenschappen MSc). Hoewel ik inmiddels via traineeship en werkervaring (en vroeger ook hobbymatig) best wel wat kennis heb opgedaan knaagt bij mij toch het idee dat ik misschien wat fundamentele kennis mis om serieus genomen te worden in de IT wereld. Bij kleine agencies is werkervaring prima maar bij wat zwaardere functies in grotere bedrijven is dat misschien niet genoeg? Daarbij zou ik het ook gewoon leuk vinden om me meer te verdiepen in de abstracte fundamenten van de IT (development, informatie-architectuur, data science).
Daarom ben ik op zoek naar een wat zwaardere cursus of misschien wel een deeltijd master. Alleen heb ik zo snel nog niet echt iets kunnen vinden waar ik warm van word. Dus mijn vraag is of er van dit soort programma's bestaan en of die bijdragen aan mijn arbeidskansen, of dat ik beter een andere strategie kan aanhouden.
Ik hoor graag jullie mening hierover. Bedankt!
Daarom ben ik op zoek naar een wat zwaardere cursus of misschien wel een deeltijd master. Alleen heb ik zo snel nog niet echt iets kunnen vinden waar ik warm van word. Dus mijn vraag is of er van dit soort programma's bestaan en of die bijdragen aan mijn arbeidskansen, of dat ik beter een andere strategie kan aanhouden.
Ik hoor graag jullie mening hierover. Bedankt!