Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

YouTube doet raar

Pagina: 1
Acties:
  • 335 views

Vraag

• Technologyking
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 09-04-2018
Mijn vraag:
Als ik een YouTube-video afspeel op 480p levert dat geen probleem op.
Maar als ik bijvoorbeeld een video op 720p ga afspelen dan levert dat problemen op.
Het loopt vast en gaat om een korte tijd bufferen.
Ook gaat het geluid door met afspelen en de video blijft stilstaan.
Dit vind ik een irritante probleem.
Want ik heb een uitstekende Wifi-verbinding en toch doet YouTube raar.
Relevante software en hardware die ik gebruik
Youtube en Medion E1235T

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Op internet kijken en op de Tweakers Forum kijken.

Alle reacties

• kluyze
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online
Welke browser?

Heb je al eens geprobeerd om de hardware acceleratie in je browser uit te schakelen?

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
Ik zou eens beginnen met kijken of 't wél goed werkt als je bedraad YouTube bezoekt... Veel makkelijker dan dat kun je niet uitsluiten of 't aan de WiFi ligt of aan iets anders. Ik acht de kans groot dat 't namelijk gewoon je WiFi is.

Verder zie ik niet echt wat dit in IMS te zoeken heeft :? Waar hoort mijn topic?

IMS -> CSA
Mediaking236 schreef op donderdag 23 november 2017 @ 21:02:
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Op internet kijken en op de Tweakers Forum kijken.
8)7 Het is dan de bedoeling dat je ook even aangeeft wat je dan hebt gevonden, wat je daarvan al geprobeerd hebt etc. Want je maakt me niet wijs dat als je "op internet" en "op tweakers" hebt gekeken dat je daar nog nergens dingen bent tegen gekomen zoals "probeer eens bedraad", "start je laptop eens opnieuw op" of "doe eens een regendansje". Kijk ook eens naar onze Quickstart ;) En dat vragen we omdat we anders allemaal onze tijd zitten verdoen met zaken aandragen die je al lang geprobeerd hebt. Als jij me nu vertelt "ik heb 'm al bedraad aangesloten gehad maar dat hielp niet" dan was m'n reply (buiten de sturing die ik je geef) vrij nutteloos geweest en daarmee m'n tijd verknoeid (en de jouwe ;) ). Dus vermeld dat soort zaken voortaan a.u.b. in je topicstart al meteen.

[ Voor 108% gewijzigd door RobIII op 23-11-2017 21:32 ]

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

• Awesomehobo
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 17-11 10:35
Lijkt inderdaad "gewoon" op een Wi-Fi / Algemeen Internet issue.
Wellicht iemand anders in huis die veel bandbreedte in beslag neemt? (Denk aan Netflix, Twitch, Torrenting, etcetera).
(Want stel dat je broertje/zusje/moeder/vader/schoonmoeder 85% van de internetbandbreedte gebruiken, is het logisch dat jij vervolgens niet hoge kwaliteit video's kan laden)

Buiten het testen met een internetkabel, zoals Rob al suggereert, is het misschien ook een idee om dit te testen met een ander Wi-Fi netwerk, als dat mogelijk is.
(Op school, bij vrienden, misschien zelf bij de buren, als ze dat toe laten).

Buiten Youtube om, laden video's wel normaal (met 720p) op andere (media) sites?
Hoe zit het met Twitch, kan je daar wel 'normaal' een Stream volgen?

[ Voor 13% gewijzigd door Awesomehobo op 24-11-2017 12:25 ]

• Technologyking
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 09-04-2018
Kluyze.
Ik gebruik Google Chrome.
Ik heb niet geprobeert om hardwareacceleratie uit te schakelen

• Lustucru
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

Lustucru

26 03 2016

Dicht. Op deze manier kunnen we je niet helpen. Het is je vaker gevraagd om meer aandacht te besteden aan je openingspost maar ook deze is ondermaats.

Probeer de suggesties die hier gegeven zijn en als je dat gedaan hebt mag je contact met me opnemen om het topic te heropenen.

De oever waar we niet zijn noemen wij de overkant / Die wordt dan deze kant zodra we daar zijn aangeland

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.