Goede game-pc nodig om de nieuwste games mee te spelen op leuke (boven 60 fps) settings. Het mag maximaal € 1500,- kosten incl. de monitor.
2.
* Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
- Ik wil op mijn game-pc games gaan spelen.. Deze games moeten goed handelbaar zijn voor de pc. Overhitting heb ik een hekel aan, dus long-time gaming mag er wel inzitten. Verder zal ik veel geheugen nodig hebben om games in op te slaan.
* Wat mag het systeem gaan kosten? Heb je een absolute maximumprijs? In- of exclusief verzendkosten, assemblage en dergelijke?
- De maximumprijs moet € 1500.,- zijn inclusief de monitor!
* Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem? Wees specifiek en noem merk en model.
- Ja, ik wil graag de Samsung 850 EVO 250GB als SSD (graag ook nog een HDD van 1 TB die jullie mogen uitzoeken!) Ook een moderne, strakke case; geen rare fritsfratsen eraan. Zoeentje die hieronder staat bv.
* Wat denk je allemaal nodig te hebben?
LIJSTJE IS AL WEL OUD DUS NIEUWE ONDERDELEN MOGELIJK!
* Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren? Waarom?
- Geen led-verlichting (als 't er standaard inkomt dan is het goed)
* Heb je nog bepaalde eisen/wensen? (grootte, geluidsniveau, energieverbruik, beeldschermresolutie, gewenste FPS)
- Ja, 60+ fps op goede nieuwe games en een goede monitor met een mooie schermresolutie.
* Ga je overklokken?
- Nooit gedaan dus ook niet van plan.
* Wat verwacht je van ons?
- Dat jullie een mooie pc voor mij in elkaar kunnen zetten met het gewenste budget, kijk ook naar mijn voorkeuren. Let erop dat dat lijssie al wel 1.5 jaar oud is dus denk een paar nieuwe onderdelen nodig heeft.. Dus let er niet teveel op
Bedankt voor jullie hulp alvast,
Mvg,
Teun
2.
* Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
- Ik wil op mijn game-pc games gaan spelen.. Deze games moeten goed handelbaar zijn voor de pc. Overhitting heb ik een hekel aan, dus long-time gaming mag er wel inzitten. Verder zal ik veel geheugen nodig hebben om games in op te slaan.
* Wat mag het systeem gaan kosten? Heb je een absolute maximumprijs? In- of exclusief verzendkosten, assemblage en dergelijke?
- De maximumprijs moet € 1500.,- zijn inclusief de monitor!
* Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem? Wees specifiek en noem merk en model.
- Ja, ik wil graag de Samsung 850 EVO 250GB als SSD (graag ook nog een HDD van 1 TB die jullie mogen uitzoeken!) Ook een moderne, strakke case; geen rare fritsfratsen eraan. Zoeentje die hieronder staat bv.
* Wat denk je allemaal nodig te hebben?
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i5-6600K Boxed | € 225,50 | € 225,50 |
| 1 | MSI Z170A TOMAHAWK | € 118,04 | € 118,04 |
| 1 | MSI GeForce GTX 970 GAMING 4G | € 0,- | € 0,- |
| 1 | Seagate Barracuda, 1TB | € 42,01 | € 42,01 |
| 1 | NZXT S340 Colour Edition Zwart/Rood | € 65,95 | € 65,95 |
| 1 | Microsoft Windows 10 Pro NL 32/64bit, USB | € 84,69 | € 84,69 |
| 1 | Cooler Master Hyper 212X | € 31,- | € 31,- |
| 1 | Corsair Vengeance LPX CMK8GX4M2B3000C15 | € 107,- | € 107,- |
| 1 | Corsair CX450M | € 48,50 | € 48,50 |
| 1 | Samsung 850 EVO 250GB | € 84,95 | € 84,95 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 807,64 | |
LIJSTJE IS AL WEL OUD DUS NIEUWE ONDERDELEN MOGELIJK!
* Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren? Waarom?
- Geen led-verlichting (als 't er standaard inkomt dan is het goed)
* Heb je nog bepaalde eisen/wensen? (grootte, geluidsniveau, energieverbruik, beeldschermresolutie, gewenste FPS)
- Ja, 60+ fps op goede nieuwe games en een goede monitor met een mooie schermresolutie.
* Ga je overklokken?
- Nooit gedaan dus ook niet van plan.
* Wat verwacht je van ons?
- Dat jullie een mooie pc voor mij in elkaar kunnen zetten met het gewenste budget, kijk ook naar mijn voorkeuren. Let erop dat dat lijssie al wel 1.5 jaar oud is dus denk een paar nieuwe onderdelen nodig heeft.. Dus let er niet teveel op
Bedankt voor jullie hulp alvast,
Mvg,
Teun
[ Voor 144% gewijzigd door Verwijderd op 23-11-2017 23:01 ]