Toon posts:

Compaq geheugen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik wou eens gewoon noname geheugen erin pluggen. Een 128 sd ram strookje van noname heeft maar aan 1 kant chips, maar het compaq strookje van 128 sd ram had aan beide kanten chips. Wat is dit dan voor strookje? Cas2?

heb er niet zo veel verstand van. Ik wil 128 sd ram bij mijn compaq inpluggen?......

#update# 128MB PC100 SDRAM (Dane-Elec) FL75,- zou die passen? Wie weet het uit ervaring. Het moederbord kan trouwens ook maar 3 strookjes van 128 PC100 aan hebben.

• Twynn
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 27-08 12:41
Als je nou eens wat meer gegevens van je machine had gepost??

Meestal is het bij compaq gewoon proberen.. Ik weet wel dat ze meestal kingston gebruiken..

Maar als je effe de search gebruikt, zul je zien dat dit al een aantal malen gevraagd is.. Misschien kun je daar iets terugvinden wat van toepassing is op jouw systeem!!

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb de search al gebruikt, maar daar vind ik allemaal halve antwoorden. Die kan ik wel aan elkaar gaan plakken, maar ik wil het ff helemaal zeker weten. Dus wie heeft al eens een geheugen upgrade gedaan in een compaq. Het strookje moet een 128 PC100 sd ram zijn (of 133 maar dan moet hij op 100 draaien --> geen verstand van...plug je hem er dan in en draait hij dan automatisch op 100?)

Geef het liefst ff een link naar de pricewatch dan kan ik hem meteen bestellen >:)

Verwijderd

Hey ik heb zelf ook een compaq pc en een upgrade gedaan voor geheugen en het werkt perfect, ik weet niet wat voor merk het is .

Verwijderd

loop nou niet te lullen

Je zoekactie naar 'compaq geheugen' leverde 502 resultaten op. Resultaten 1 - 50.

Verwijderd

Wat voor Compaq systeem heb je dan?

Op m'n werk heb ik deskpro's en daar kan elk soort geheugen in, maar in ML's en PL's kan alleen geregistreerd geheugen (ECC), en dat moet dan ook nog eens het juiste aantal MHz zijn.

[typo's]

Verwijderd

Zie mijn profiel

Verwijderd

Op woensdag 11 juli 2001 18:50 schreef vluggejapie het volgende:
Zie mijn profiel
Ik bedoelde eigenlijk Viral, maar ok :) .

Wel apart trouwens dat het je gelukt is met een Pressario. Ik heb gehoord dat je daar ook ECC voor nodig hebt.

Verwijderd

Sorry dacht dat je mij bedoelde, maar ja ik sta er ook van te kijken dat het werkt *D

• AVL
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 25-09-2022

AVL

OHMSS

Op woensdag 11 juli 2001 18:54 schreef Cobus_NL het volgende:

[..]

Ik bedoelde eigenlijk Viral, maar ok :) .

Wel apart trouwens dat het je gelukt is met een Pressario. Ik heb gehoord dat je daar ook ECC voor nodig hebt.
Da's niet waar. Het geheugen op die Presario's is niets aparts.

"I'd rather have a bottle in front of me than a frontal lobotomy."

• ChUcKiE
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 19:38

ChUcKiE

Dus........

Je mag het eigenlijk niet zeggen, maar het aantal posts van deze topicstarter geeft precies het niveau van zijn vraagstelling aan!!! |:(

Sjonge jonge zeg, geef eens wat meer info, hier hebben we toch geen zak aan? We willen je best helpen, maar zorg eerst eens dat jezelf wat "voorwerk" gedaan hebt en dat je alle info geeft die je kunt geven!!!

Het gaat hard achteruit op GoT, zeker sinds de laatste opruimbeurt (crash) ;(

http://eu.battle.net/d3/en/profile/ChUcKiE-1330/hero/807720

• Lord_T
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 31-07 09:50
als het een pressario is en je wilt zeker weten dat het werkt moet je kingston of compaq geheugen pakken......
compaq geheugen werkt vanzelf sprekend alleen is duur en kingston zal ook altijd werken....
Lord T

ja ja... niet iedereen heeft dezelfde kennis... wees daarom ook eens gewillig en geef een antwoord op een vraag ;)

Pagina: 1