• Feynman-QED
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 02-12-2024
Goedemiddag

Ik gebruik nu een samsung galaxy S4. Ik kan het maximaal 1 uur gebruiken voordat ik moet rennen naar mijn powerbank. Soms wordt die ook zo warm dat ik het niet meer kan vasthouden. Ben dus toe aan een nieuwe gsm.

Er zijn 4 gsm's die mijn interesse hebben: Sony Xperia XZ Premium, OnePlus 5T, HTC U11+ en Xiaomi Redmi Note 4.

Mijn budget is rond de 720 euro.Op de htc site is er een Black Friday deal voor HTC U11+ aan 720 euro in plaats van 799 euro. Telenet biedt hier de Sony Xperia XZ Premium aan 499 euro met koptelefoon.

Xiaomi Redmi Note 4.
-geen band 20
+goedkoop
+goed accu

Sony Xperia XZ Premium
+scherm
+niet al te duur
+waterdichtheid
-ontwerp

HTC U11+
-duur
+waterdichtheid
+future proof

OnePlus 5T
+niet duur
-accu?

Eisen:
64 GB aan opsalg
4 GB aan ram (zodat het lang genoeg mee gaat).
goede accu (liefstmeer dan 7 uur ).
liefst een MicroSD slot
vingerafdrukscanner
waterdichtheid is een voordeel (heb nog alleen gsm kapot gemaakt door water schade)

zijn er mensen die deze gsm's hebben me kunnen aanraden welke het best te kopen? Of een andere gms die ook goed is maar niet in mijn lijst zit.

hartelijk bedankt

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Garret1410
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 02-04 09:08
S8 of S8+ is wat je wilt. Echt een toptoestel die niet met een S4 is te vergelijken.

Niet duur, vooral niet icm goede aanbieding.

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 03:00

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile

Dit betreft aankoopadvies, dus schopje van AND naar ATT.

• Eentje
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 21-04 19:11

Eentje

houd van de vijver

het snel leeg zijn van de batterij en warm worden van de s4 is de batterij die op is. heb ik ook gehad nieuwe batterij voor 20 euro en kan die mooi mee als backup.

hoop dat een van je bovenstaande toestellen mooie aanbieding heeft dit weekend. nokia 8 misschien extra alternatief is niet zo waterdicht als s8 je kan er niet mee zwemmen maar wel spatwaterdicht

There eent no place like home

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puddi Puddin
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 00:16
Oneplus 5T doet het enorm goed qua accu en laadt ook nog eens super snel op! Verder heel mooi toestel voor de prijs zeker een aanrader.

YouTube: Oneplus 5T vs Pixel 2 XL vs S8 vs iPhone 8 Battery Charging Speed Test!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• swhnld
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 00:23
Ik vraag me af warom je de S8(+) als meest logische opvolger van je S4 weggelaten hebt, heb je een specifieke reden?

De HTC is een mooi toestel met 128 GB opslag en 6 GB geheugen plus bijna 4000 accu een stuk meer dan de rest, zeker een toestel dat de moeite waard is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Purehz
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 29-05 20:39
Hier een Redmi Note 4 gebruiker, wel de 3GB versie.

De 4GB versie die jij op je shortlist hebt staan is er ook gewoon met Band 20 hoor.
https://www.geekbuying.co...phone---Black-380342.html

Prima toestel voor die prijs, kun je geen miskoop aan hebben.
Pagina: 1