Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Laptop voor grootvader

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• knakker2
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 25-11 16:16
Mijn grootvader is toe aan een nieuwe laptop. Hij heeft nu een 5 jaar oude Asus apparaat, 17.3 scherm waarvan de toetsen niet meer werken en hij wil heel graag zsm een nieuwe laptop hebben

Hij zat al bij de BCC te kijken , de media markt en heb hem tegengehouden en gevraagd even te wachten tot ik de onafhankelijke experts hier om raad heb kunnen vragen

Hij is 89 jaar En enige wat hij doet;
-Netflix kijken (vandaar minimaal 17”)
-Skypen
-e-mailen
-wat met fototjes pielen
-Facebook / browsen

Meer niet...

Hij wil er max 800 voor uitgeven en morgen hoe dan ook een nieuwe laptop kopen/bestellen.

Hopelijk dat iemand iets kan adviseren ? :)

Alle reacties

• MedionAkoya
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 23-11 18:01

MedionAkoya

Niet geschoten is altijd mis

Je kan op een laptop ook een externe toetsenbord aansluiten.

Al in pricewatch gekeken?

categorie: Laptops

[ Voor 50% gewijzigd door MedionAkoya op 23-11-2017 22:25 ]

Trein?

• kevinerken
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 09-11-2021
Als ik zie wat je grootvader met de laptop wil gaan doen vind ik een budget van 800€ veel te veel. Laat die man een simpele laptop aanschaffen voor max 600€. MediaMarkt heeft genoeg leuke staan in dat segment waar je grootvader goed genoeg mee uit de voeten kan.

• Drowzz
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 27-01 01:28
En let even goed op leuke Black Friday aanbiedingen :+

• Henk007
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 06-04 00:29
Eventueel de oude laptop repareren (wellicht zit alleen de connector van het keyboard los?) en upgraden ? Wat Ram erbij en SSD erin bijvoorbeeld?
Hangt af van de specs of dat de moeite waard is, maar 5 jaar is niet oud voor wat hij ermee doet/wil doen.

[ Voor 12% gewijzigd door Henk007 op 23-11-2017 23:07 ]