Goedemiddag 
Op het moment ben ik in bezit van een Xperia Z3+. Deze heeft een batterij met een levensduur van 3 a 4 uur en een processor die graag warm wordt waardoor de camera en apps zoals YouTube onbereikbaar wordt. Tijd voor vervanging dus!
Zelf ben ik de Xperia XZ Premium en de Galaxy S8 tegengekomen. Verder heb ik ooit wat gefluister gehoord over een Mate 10 Pro.
De 'grote' verschillen:
Galaxy S8:
OLED QHD scherm,
Kleine bezels.
Draadloos laden
Android 7
Betere accu (??)
XZ Premium:
4K LCD scherm,
Grote bezels
Geen draadloos laden
Android 8
Superslowmotion (960FPS) filmen
Betere camera (??)
Sneller (??)
Wat is volgens jullie de betere van de twee en waarom?
Alvast bedankt!
EDIT:
Max prijs, ik vind een S8 of XZ duur zat. Dus ergens rond die prijs. Een P10Pro (heeft ook geen MicroSD slot volgens mij) en een Note 8 echt te duur, tenzij het echt een veel betere telefoon betreft.
Eisen:
Minimaal 32 gig, het liefst meer,
MicroSD slot
Minimaal 4gb ram, het liefst meer,
Mooi scherm, (OLED??)
Goede accu (minimaal 1dag)
Goede (film)camera.
(logische)vingerafdrukscanner
Het liefst nog een 3.5MM jack.
Verder heeft een waterdicht ontwerp en de mogelijk tot snel en/of draadloos op te laden de voorkeur
Op het moment ben ik in bezit van een Xperia Z3+. Deze heeft een batterij met een levensduur van 3 a 4 uur en een processor die graag warm wordt waardoor de camera en apps zoals YouTube onbereikbaar wordt. Tijd voor vervanging dus!
Zelf ben ik de Xperia XZ Premium en de Galaxy S8 tegengekomen. Verder heb ik ooit wat gefluister gehoord over een Mate 10 Pro.
De 'grote' verschillen:
Galaxy S8:
OLED QHD scherm,
Kleine bezels.
Draadloos laden
Android 7
Betere accu (??)
XZ Premium:
4K LCD scherm,
Grote bezels
Geen draadloos laden
Android 8
Superslowmotion (960FPS) filmen
Betere camera (??)
Sneller (??)
Wat is volgens jullie de betere van de twee en waarom?
Alvast bedankt!
EDIT:
Max prijs, ik vind een S8 of XZ duur zat. Dus ergens rond die prijs. Een P10Pro (heeft ook geen MicroSD slot volgens mij) en een Note 8 echt te duur, tenzij het echt een veel betere telefoon betreft.
Eisen:
Minimaal 32 gig, het liefst meer,
MicroSD slot
Minimaal 4gb ram, het liefst meer,
Mooi scherm, (OLED??)
Goede accu (minimaal 1dag)
Goede (film)camera.
(logische)vingerafdrukscanner
Het liefst nog een 3.5MM jack.
Verder heeft een waterdicht ontwerp en de mogelijk tot snel en/of draadloos op te laden de voorkeur
[ Voor 27% gewijzigd door Jesper Los op 23-11-2017 17:40 ]