Toon posts:

Skype notificaties komen niet aan op een toestel

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb momenteel 3 Android toestellen waar hetzelfde Skype account op actief is. Theoretisch zou, wat ik van MS begrijp, notificaties op alle 3 de toestellen aan moeten komen, maar zodra ik op een van de toestellen de Skype app open en ga communiceren zouden de notificaties alleen nog op dat toestel aankomen.

Mijn probleem is dat de notificaties nu op alle toestellen BEHALVE het actieve toestel aankomen. Ook als ik Skype nergens open heb komen ze op dat ene toestel niet aan. Ik kan via dat toestel trouwens wel communiceren met Skype, de app doet het verder gewoon. Weet iemand waar dat aan kan liggen en hoe het op te lossen is?

• Ryan_
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 13:10
Meldingen niet perrongeluk uitgezet?

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 19:37

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Juist als je gaat communiceren in Skype, ontvang je geen notificaties meer, maar wel op de apparaten waar Skype niet actief is. Sluit je op het 'actieve' toestel wel Skype volledig af?

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Meldingen staan aan (*dat was het eerste wat ik checkte). Ik sluit Skype gewoon af op Android.

Ik zie trouwens dat ik dit beter niet onder windows clients had moeten posten omdat het om Android gaat.