Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Simpele Studie en netflix/YouTube laptop.

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• ObiTewodros
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 05-04 22:22
Hallo,

Ik maak dit topic namens mijn zusje. Ze heeft namelijk een 6 jaar ouder laptop die op zijn laatste adem loopt. Ze wil een simpele windows laptop dat ze kan gebruiken voor haar studie. Denk aan Office gebruiken of online courses volgen. Verder wilt ze op haar laptop Netflix en YouTube kijken

Niet erg hoge eisen dus. Budget is rond 600 euro.

Laptop blijft vaak gewoon thuis. Het hoeft niet heel licht of klein te zijn. 15 inch is perfecte formaat.

Voorkeur voor merken hebben we niet echt. Ik heb zelf slechte ervaring met HP omdat mijn eigen HP zo heet werd dat je het niet kon aanraken. maar dat is ook een heel lange tijd terug. Het kan nu natuurlijk heel anders zijn.

Een kleine SSD + een HDD zou heel mooi zijn. Naar mijn ervaring maakt een SSD vooral voor het lichte werk een wereld van verschil. Uiteraard is enkel een SSD ook prima als het minimaal 500GB is, maar dat wordt lastig binnen ons budget.

Enkele laptops:

pricewatch: Asus VivoBook 15 X510UR-BQ118T

Lijkt prima laptop, alleen ram lijkt aan de lage kant.

pricewatch: Medion Akoya E6421 (30022585)

pricewatch: Lenovo IdeaPad 320-15IKBN (80XL007RMH)

pricewatch: Lenovo IdeaPad 320-15IKBN (80XL007RMH)

Niks mis met deze laptops, maar is dat het beste binnen ons Budget?

Alle reacties

Verwijderd

Ik neig zelf ook naar de Asus, vraag me wel sterk af hoe lang deze prijs nog blijft aangezien hij sterk onder het gemiddelde zit.
Heb zelf wel goede ervaringen met HP en overweeg daarom ook deze: HP 15-bw091nd (pricewatch: HP 15-bw091nd

• ObiTewodros
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 05-04 22:22
Verwijderd schreef op donderdag 23 november 2017 @ 15:33:
Ik neig zelf ook naar de Asus, vraag me wel sterk af hoe lang deze prijs nog blijft aangezien hij sterk onder het gemiddelde zit.
Heb zelf wel goede ervaringen met HP en overweeg daarom ook deze: HP 15-bw091nd (pricewatch: HP 15-bw091nd
Is 4GB niet heel weinig?

Verwijderd

Als ik dit https://www.laptopshop.nl/advies/ram-geheugen.html schema bekijk, zou het voldoende moeten zijn maar het is inderdaad een lastig punt

Heb zelf even gekeken hoeveel ram-geheugen mijn huidige computer heeft, dat is ook 4, heb hier eigenlijk nooit problemen mee gehad (volgens mij), mijn computer is in ieder geval snel genoeg

[ Voor 40% gewijzigd door Verwijderd op 23-11-2017 20:24 ]

Verwijderd

vroeg me af of je al een keuze hebt kunnen maken