Vraag

Anoniem: 818125

Topicstarter
Beste Tweakers,

Op dit moment ben ik ongeveer 2 maanden in het bezit van mijn 2de HTC 10 (Mijn eerste HTC 10 kwam kapot van de reparatie terug) .
Helaas loop ik al een tijdje tegen het probleem dat het snel opladen via een originele oplader niet meer werkt, ik krijg de melding dat ik niet een originele HTC oplader gebruik. (Een andere originele oplader geeft dezelfde melding) Daarnaast is het al een aantal keer voorgekomen dat de accu leeg loopt terwijl de telefoon aan de oplader ligt.

Zelf heb ik al wat gezocht op Google en ben ik op onderstaande oplossing gekomen (Die helaas nog niet geholpen hebben):
  • Andere originele oplader gebruiken
  • De USB c connector schoon gemaakt
  • Telefoon gereset naar fabrieks instellingen
Nou ben ik bang dat het een hardware probleem kan zijn, maar door de slechte ervaring die ik heb gehad met mijn eerste HTC 10 wil ik hem liever niet opnieuw opsturen voor reparatie.

Weten jullie nog een oplossing om er zeker van te zijn dat dit geen software probleem is?

Alvast bedankt!

Gr, Barry

[ Voor 0% gewijzigd door Anoniem: 818125 op 23-11-2017 17:14 . Reden: Typo ]

Beste antwoord (via rens-br op 02-10-2018 09:47)

• Prulleman
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 23:20
Gezien de leeftijd van 2 maanden zou ik em toch gewoon terugsturen.
Eventueel een volledige software reset (fabrieksinstellingen) om hardware issues uit te sluiten.

Strava

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BrammT
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 18:25

BrammT

The one and only!

Hallo Barry, ik heb hetzelfde probleem.
Dit is tevens al mijn tweede HTC 10 die het heeft.

Iemand ideeën?

Helaas niet meer zo'n bevlogen Tweaker als voorheen...

Acties:
  • Beste antwoord
  • +1 Henk 'm!

• Prulleman
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 23:20
Gezien de leeftijd van 2 maanden zou ik em toch gewoon terugsturen.
Eventueel een volledige software reset (fabrieksinstellingen) om hardware issues uit te sluiten.

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mistyguy79
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 27-03-2021
Heb ook problemen met de accu. Valt soms zomaar uit terwijl accu op 40% is. En als ik hem daarna opstart is ie nog maar 1% en moet ie aan de lader zodat ie kan opstarten. :? :-(

[ Voor 6% gewijzigd door Mistyguy79 op 01-10-2018 22:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 00:25

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
@Mistyguy79 wil je even een nieuw topic aanmaken? Deze is al bijna één jaar oud en het is niet gewenst om oude topics te kicken.

Dit topic is gesloten.