Vraag

• Zomaar iemand
  • Registratie: Maart 2012
  • Niet online
Ik ben in het bezit van deze kast:

pricewatch: Sharkoon Vaya

Nu is het filter aan de voorkant aan het vergaan, waardoor hij nu scheurde en in de ventilator kwam.

Kan ik deze filters los bestellen?

Ik heb al een e-mail gestuurd naar Sharkoon, maar krijg maar geen bericht terug.

Ook heb ik op het forum een aantal topics gevonden waar dit probleem besproken wordt.
Maar de links die verwijzen naar filters werken allemaal niet meer.
Conrad heeft het niet (meer) in het assortiment, tenminste volgens dew helpdesk.

Weet iemand waar ik deze filters zou kunnen kopen?

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CryRaven
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 14:05
Past een universeel stoffilter zoals deze niet?
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/ccDwUihReFspXW80UlSadI7F/full.jpg

• Zomaar iemand
  • Niet online
Nee, helaas niet, de vorm van de kast zorgt ervoor dat het filter in een hoek zit.
Maar als ik het niet los kan vinden kan ik wel deze nemen en ik repen knippen.

Bedankt voor het meedenken

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CryRaven
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 14:05
Misschien krijg je nog antwoord van Sharkoon.

Maar ik denk niet dat ze je kunnen helpen, het is al een vrij oude kast die allang niet meer te koop is.
En dan zijn er vrij weinig onderdelen voor te krijgen.

• Zomaar iemand
  • Niet online
Dat verwacht ik ook niet, anders hadden ze wel al de moeite genomen om te reageren.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gummiebeer
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 17:21
Heb die kast nog ergens in een hoekje staan. Die filters stellen weinig voor, die kan je zelf uit foam knippen. Action heeft vast wel iets liggen in die trant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zomaar iemand
  • Niet online
Gummiebeer schreef op vrijdag 24 november 2017 @ 13:43:
Heb die kast nog ergens in een hoekje staan. Die filters stellen weinig voor, die kan je zelf uit foam knippen. Action heeft vast wel iets liggen in die trant.
Dank je wel, ik ben vandaag wezen kijken bij 2 action winkels, maar die hadden het niet. Maandag even naar een groter filiaal in het centrum om te kijken.
Pagina: 1