Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Welke Macbook?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb op dit moment een Macbook Pro uit 2010, helaas is deze zo traag geworden dat ik er niet meer goed op kan werken, ik heb getwijfeld tussen een SSD aansluiten of een nieuwe laptop en toch besloten dat ik voor een nieuwe ga, maar nu twijfel ik heel erg uit de 3 opties die Apple biedt. Aangezien ik een Ipad/Iphone heb en ik de software van Apple prettig vind wil ik graag hierbij blijven.

Wat ga je met je laptop doen?
Met name Office, met hulp progamma's voor citeren zoals Refworks, soms foto bewerking en het maken van fotoalbums en dergelijke.

Wat is je budget?
Ongeveer 1500,-, mag iets meer of minder zijn.

Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Het is met name voor het gebruik thuis, maar zo 2 keer per maand neem ik mijn laptop ook mee.

Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Ik wil graag een laptop met een redelijk groot scherm, 13 inch is groot genoeg, aangezien dit mijn enige computer is, ook voor thuis. Ik zou graag willen dat hij lang meegaat, snelheid is voor mij het allerbelangrijkste. In eerste instantie zat ik te denken aan de Macbook Air, maar ik ben bang dat deze niet lang meegaat qua snelheid omdat hij niet zo'n goede processor zoals de Macbook pro. Wat zouden jullie doen? De Macbook Air? En dan de i5 of i7 processor? of het geheugen nog upgraden naar 16gb? Of is dit allemaal niet nodig voor waar ik hem voor gebruik? Of dan toch voor een Macbook pro gaan? Bedankt!.