Torrents downloaden werkt niet meer op mijn Macbook pro.

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• Silvano91
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 13-02-2022
Hallo,

Sinds een aantal weken lukt het mij niet meer om Torrents te downloaden, voorheen had ik hier geen problemen mee.

Ik gebruikte Utorrent, deze heb ik verwijderd en opnieuw geïnstalleerd, wederom start de Torrent niet met downloaden. Hierop Bittorent gedownload, wederom hetzelfde verhaal.

Ik heb gepoogd om via een ander netwerk te downloaden en ik heb mijn firewall uitgezet, wederom zonder succes.

Graag zou ik gebruik willen maken van jullie kennis om bovenstaande probleem op te lossen. :)

Alle reacties

• nelizmastr
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 21:40

nelizmastr

Goed wies kapot

En je weet 100% zeker dat de torrent die je wilt binnenharken ook daadwerkelijk seeders en peers heeft? Als de torrent zelf dood is gaat-ie niet miraculeus weer lopen natuurlijk.

I reject your reality and substitute my own

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 27-09 22:07

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Ben jezelf uberhaupt connectable/zichtbaar in de swarm? Zit je niet op een ratio-limit tracker waarbij je zelf ook moet seeden/ratio-builden om snelheid te krijgen?

Probeer eens http://releases.ubuntu.co...3839-734656622.1510208223 te downloaden; ik weet zeker dat je hier rustig 8 tot 25 MB/s op kan krijgen, mits je netwerk dat toelaat.

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhatsappHack
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
RENNEN, ZE KOMEN ER AAN!!!

Sorry, kon het niet laten.
Ik ben eigenlijk benieuwd of het op andere devices wel werkt? Dat is het snelste en slimste om even te controleren en zaken uit te sluiten. :)

Geen quote of mention @WhatsappHack? Dan niet raar opkijken als je geen reactie krijgt. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silvano91
nelizmastr schreef op donderdag 23 november 2017 @ 08:51:
En je weet 100% zeker dat de torrent die je wilt binnenharken ook daadwerkelijk seeders en peers heeft? Als de torrent zelf dood is gaat-ie niet miraculeus weer lopen natuurlijk.
Ja de torrent heeft 100 % seeders en peers, dus daar ligt het niet aan.
Ik heb alleen een laptop waarmee ik torrents zou kunnen downloaden, dus op een andere device gaat niet lukken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• elrondsurion
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 28-09 20:28
Transmission al geprobeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bennnie
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 30-09 08:17
Er zijn ook andoid apps waarme je torrents kunt downloaden, ik weet niet of er voor iphones een app is. Misschien dat je het daarmee kunt proberen. Dan weet je of het aan de laptop ligt of aan het netwerk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 27-09 22:07

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Bennnie schreef op vrijdag 24 november 2017 @ 14:02:
Er zijn ook andoid apps waarme je torrents kunt downloaden, ik weet niet of er voor iphones een app is. Misschien dat je het daarmee kunt proberen. Dan weet je of het aan de laptop ligt of aan het netwerk
Hang dan de Macbook aan de GSM via tethering; dan sluit je pas uit of het netwerk is of client.

/edit: niet elke telco zal torrents toestaan op hun netwerk trouwens.

[ Voor 8% gewijzigd door MAX3400 op 24-11-2017 14:08 ]

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ascension
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 23:11
MAX3400 schreef op vrijdag 24 november 2017 @ 14:07:
[...]

/edit: niet elke telco zal torrents toestaan op hun netwerk trouwens.
Is dat zo? In het kader van netneutraliteit mogen providers geen blokkades opleggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silvano91
Op wonderbaarlijke wijze kan ik weer Torrents downloaden, geen idee waar dit nou aan gelegen heeft.
Bedankt voor het meedenken!
Pagina: 1