GtaV niet genoeg ramgeheugen

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GideonHenstra
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 09-06-2024
GTA V geeft haperingen en geeft aan dat er niet genoeg videokaartram geheugen is. Afgezien van t feit dat dat wel heel moeilijk zou zijn want ik heb een gtx 1070 met 8gb ram geeft hij ook aan dat deze 8gb beschikbaar is en hij 2,5 gb gebruikt. Weet iemand hier een fix voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DukeBox
  • Registratie: April 2000
  • Nu online

DukeBox

loves wheat smoothies

Ik zou eerst beginnen met wat meer info, welke driver (versie) en wat is de rest van je systeem ?
En let even op de juiste notatie, het is GB (GigaByte)

Duct tape can't fix stupid, but it can muffle the sound.

• GideonHenstra
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 09-06-2024
Driver zou t niet aan kunnen liggen want geforce experience geeft aan dat deze up to date is. Voor de rest i5 6600k 16gb ram geheugen en een maximus moederbord. Niet dat relevant zou moeten zijn want hij geeft aan dat het ram geheugen van de videokaart niet voldoende is en laat vervolgens zien dat hij wel degelijk genoeg ram geheugen heeft

• JohnnyV76
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 09:43
Neem aan dat je wel een 64bit versie van windows hebt?

Wise men speak because they have something to say; Fools because they have to say something

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 27-09 22:07

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

GTA-forums staan hier vol mee. Niet alleen voor GTA:V maar ook oudere versies. Er wordt van alles geroepen als mogelijke oplossing maar gezien de uitgebreide topicstart, weet ik niet wat relevant voor jouw systeem is.

- in-game settings lager zetten
- OC-profiles van CPU / GPU disablen
- DX-versie controleren / corrigeren
- nog een hele lijst met mogelijkheden

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

• Grotman
  • Registratie: November 2013
  • Niet online
-> SPV
Geef wel even aan wat je zelf gevonden hebt op internet en wat je al geprobeerd hebt (met de resultaten). We zijn geen helpdesk :)

[ Voor 9% gewijzigd door Grotman op 23-11-2017 09:14 ]

Pagina: 1