Als dat jasje van jouw beschadigd is en je wilt er wat aan doen....
Ziggo is nog 25 minuten telefonisch bereikbaar; waarom vraag je het daar niet even?
Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof
Dat had absoluut gekund echter heb ik in de tijd van het plaatsen van het forum bericht en sluiting tijd ziggo iets compleet anders gedaan wat mijn prio had.MAX3400 schreef op woensdag 22 november 2017 @ 21:36:
Ziggo is nog 25 minuten telefonisch bereikbaar; waarom vraag je het daar niet even?
het forum is 24x7 open en de kans dat iemand zou zeggen van: ik heb die router ook en dit en dat kan je doen zou natuurlijk groot aanwezig zijn aangezien deze modems bij veel mensen staan en had ik dit eventueel zelfs na sluiting tijd van ziggo nog aan kunnen passen in de router.
maargoed, jij hebt neem ik aan ook geen idee ?
Als dat jasje van jouw beschadigd is en je wilt er wat aan doen....
De handleiding van de TC7200 die ik gisteravond snel vond, geeft geen melding over limitations/QoS alleen zaken als parental control en time-limits.Jeroenzer schreef op donderdag 23 november 2017 @ 08:32:
[...]
maargoed, jij hebt neem ik aan ook geen idee ?
Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof
Is het mogelijk om met mijn mobiel in te loggen op Mijn Ziggo router en zo internet toegang te verkrijgen. voorbeeld: Ik zit in Spanje en Log met mij onbeperkte sim abonnement thuis (in Nederland) in op mijn Ziggo router via deze verbinding heb ik dan onbeperkt internet. indien mogelijk wat is mijn maximale snelheid over een dergelijke ik vermoed analoge verbinding. Is dit dan een oude modem verbinding van bijv. 14k4 of hoger is dit überhaupt mogelijk.
Bij voorbaat dank voor de info.
Bij voorbaat dank voor de info.
14 x Suntech STP285 (-87 graden OOZ) - 2 x Bisol BMU250 (180 graden Z) - Omnik 4.0 TL - Soladin 600 - Airco Daikin Comfora FTXP-M35 - RXP35M
@Snarfie31 het kicken en kapen van topics is niet toegestaan.
Daarnaast gaat jou vraag over iets heel anders dan het onderwerp van het topic. Lees even Het algemeen beleid #quickstart door en maak dus even een nieuw topic aan.
Daarnaast gaat jou vraag over iets heel anders dan het onderwerp van het topic. Lees even Het algemeen beleid #quickstart door en maak dus even een nieuw topic aan.
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.