Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik ga voor mijn zoon een nieuwe game pc bouwen.Hij wilt er vooral op gamen en tegelijk mee op youtube zitten(gaat met 2 schermen werken)
Wat mag het systeem gaan kosten?
Aangezien hij zelf een groot gedeelte gespaard heeft en ik er wel wat bij wil gaan leggen mag hij max 1000 euro tot, als het echt veel verschil maakt 1100 euro kosten
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Hij heeft al een scherm, toetsenbord, speakers, headset en muis. Zelf heb ik nog wel 2 Hdd's(1500 GB) liggen voor extra opslag. 2de scherm krijgt hij voor kerst/verjaardag
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Tower, Ssd, Processor, koeler, moederbord, videokaart, geheugen en een voeding.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Processor een Amd graag
verder maakt het eerlijk gezegd niet uit. Sta voor alles open.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Als het kan, een beetje stil allemaal.
Ga je overklokken?
Nee is niet de bedoeling, nooit gedaan dus ook maar niet aan beginnen
Wat verwacht je van ons?
Ik heb een lijst gemaakt met onderdelen, en zoek jullie kennis of het allemaal goed bij mekaar past en of je waar voor het geld krijgt of dat er nog betere alternatieven zijn.
Mijn dank en vooral die van mijn zoon is groot
Ik ga voor mijn zoon een nieuwe game pc bouwen.Hij wilt er vooral op gamen en tegelijk mee op youtube zitten(gaat met 2 schermen werken)
Wat mag het systeem gaan kosten?
Aangezien hij zelf een groot gedeelte gespaard heeft en ik er wel wat bij wil gaan leggen mag hij max 1000 euro tot, als het echt veel verschil maakt 1100 euro kosten
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Hij heeft al een scherm, toetsenbord, speakers, headset en muis. Zelf heb ik nog wel 2 Hdd's(1500 GB) liggen voor extra opslag. 2de scherm krijgt hij voor kerst/verjaardag
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Tower, Ssd, Processor, koeler, moederbord, videokaart, geheugen en een voeding.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Processor een Amd graag
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Als het kan, een beetje stil allemaal.
Ga je overklokken?
Nee is niet de bedoeling, nooit gedaan dus ook maar niet aan beginnen
Wat verwacht je van ons?
Ik heb een lijst gemaakt met onderdelen, en zoek jullie kennis of het allemaal goed bij mekaar past en of je waar voor het geld krijgt of dat er nog betere alternatieven zijn.
Mijn dank en vooral die van mijn zoon is groot
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | AMD Ryzen 5 1600X Boxed zonder koeler | € 214,- | € 214,- |
| 1 | MSI B350 Gaming Pro Carbon | € 117,25 | € 117,25 |
| 1 | Gigabyte AORUS GeForce GTX 1060 Xtreme Edition 6G (rev. 2.0) | € 337,51 | € 337,51 |
| 1 | Aerocool PGS Value Aero-800 Blue Edition | € 64,95 | € 64,95 |
| 1 | be quiet! Pure Rock | € 31,- | € 31,- |
| 1 | Kingston HyperX Fury HX426C15FBK2/16 | € 165,- | € 165,- |
| 1 | Seasonic Focus Plus 550 Gold | € 81,- | € 81,- |
| 1 | Samsung 850 EVO 250GB | € 93,44 | € 93,44 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.104,15 | |