Vandaag is het feest en morgen ook.
nu ga ik echt me muis overclocken
HomeComputerMuseum - Interactief computermuseum waar wij de geschiedenis van de thuiscomputer preserveren. Centraal gelegen in de Benelux.
"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein
Verwijderd
heb nu wel 2 grote fans erboven hangen, heb afentoe beetje ruis
Zouden we dan niet de powerbutton moeten gaan opvoeren / modden, zodat de PC een nanoseconde sneller aangaat ??
There is a fine line between hobby and mentaldisorder
Heb ik ook gedaan. M'n vriendin is er erg blij meeOp woensdag 11 juli 2001 11:59 schreef DeX het volgende:
[onzin]
Ik heb mijn joystick overgeklockt
[/onzin]
"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein
hehehe (maaruh nu heb je zelf zeker niks mmer te doenOp woensdag 11 juli 2001 12:04 schreef Exirion het volgende:
[..]
Heb ik ook gedaan. M'n vriendin is er erg blij mee
oh JA? waar heb je je enlarger gekocht. ik kan het nergen gezien in de Pricewatch ??Geplaatst door maddog_rvo - woensdag 11 juli 2001 12:07
--------------------------------------------------------------------------------
quote:
--------------------------------------------------------------------------------
Op woensdag 11 juli 2001 12:04 schreef Exirion het volgende:
[..]
hehehe (maaruh nu heb je zelf zeker niks mmer te doen )
Ontopic maar weerOp woensdag 11 juli 2001 12:07 schreef maddog_rvo het volgende:
hehehe (maaruh nu heb je zelf zeker niks mmer te doen)
Maar ff on-topic....
Ik heb wel eens zo'n scherm voor een TV gezien en je krijgt wel allerlei vervormingen.
Een vertikale lijn wil naar de rand nog wel eens niet meer recht zijn.
Voor een Monitor moet je dan nog wel een stukje verder tweaken wil je dat bruikbaar hebben.
Een goedkope voeding is als een lot in de loterij, je maakt kans op een paar tientjes korting, maar meestal betaal je de hoofdprijs. mijn posts (nodig wegens nieuwe layout)
de dot pitch wordt ook groter, beeld wordt dus niet scherper ofzo, hogere resoluties draaien helpt ook niet gezien bovenstaande reden en ene lage refreshrate die je dan vaak hebt...
het enige nuttige eraan is dat je verder van je monitor af kunt zitten en het dan nog steeds goed ziet...
Watch reality into the eyes. Dare to face it, walk towards it, through it and be curious to see what's behind it - HaaZ
Verwijderd
Maargoed...
Zeer belangrijke informatie: Inventaris
Ik heb de vibo van mijn vriendin geklocked op 285/285
Nu wil ze met me trouwen....
[/onzinmode]
"Ik huiver de fluister, daarom schreeuw ik!"
maar nu wil ie niet meer aan
had um ge-OC-ed naar 200 Hz op 1600x1200
op die viboOp woensdag 11 juli 2001 16:14 schreef thesith het volgende:
heb je zeker waterkoeling nodig of nie?
die heeft een andere soort vloeistof koeling denk ik
Bij de monitor waterkoeling
gewoon de achter kant d'r afOp woensdag 11 juli 2001 16:17 schreef thesith het volgende:
bij de vibo moet je gewoon voltage wat opvoeren
Bij de monitor waterkoeling
en er een bak water over gooien om de paar minuten
okay ik zal het nog es proberenOp woensdag 11 juli 2001 16:19 schreef thesith het volgende:
jup, wees er dan wel zeker van dat de stekker WEL in het stop contact moet zitten
LOL!Op woensdag 11 juli 2001 12:20 schreef thesith het volgende:
Het is helemaal een hype geworden
[afbeelding]
Intentionally left blank.
TNX voor de tip, ik ga het meteen proberen!Op woensdag 11 juli 2001 16:06 schreef RaDKiLL het volgende:
[onzinmode]
Ik heb de vibo van mijn vriendin geklocked op 285/285
Nu wil ze met me trouwen....
[/onzinmode]
Alleen, die gold-finger die is uitverkocht bij de sex-oc-shop.nl
Intentionally left blank.
Dus moet de generator aan als ze zin heeft in een potje force feedback?Op woensdag 11 juli 2001 12:04 schreef Exirion het volgende:
[..]
Wel sneu voor je.. jij kan vast niet die 3d moves als die joystick.. heeft ze je daar ook al niet meer voor nodig
KOPHI - Klagen Op Het Internet podcast. Luister hier! of kijk hier op YouTube.
Verwijderd
XBOX 360 Gamertag | Mac mini | Macbook | iMac - God Does Not Have a Plan; He is Just a Kid With an Antfarm