Beste mede Tweakers,
Ik ben een opzetje aan het maken voor mijn build.
Ver ben ik er echter nog niet mee en vraag jullie daarom ook alleen jullie mening over de Memory nu.
Wat ik al weet is dat ik de volgende modules wil, namelijk de genen van;
G. Skill Trident Z RGB 32GB in totaal.
Of dit 2 of 4 modules moeten zijn weet ik niet. Liefst 4 modules.
De speed van de modules weet ik ook niet wat ik moet hebben. Systeem moet goed draaien en moet de komende jaren goed vooruit kunnen. Ook moet de RAM niet onder doen van de rest van de componenten.
Ik was dus aan het zoeken naar deze sticks maar vind er hier een hoop van en ook een hoop verschillende met allemaal weer anderen voltages. Welke ik daarvan moet hebben weet ik niet en daarom mijn vraag hier over naar jullie toe aangezien ik niets krijg gevonden.
Ik heb tot nu toe de CPU en het moederbord uitgekozen en ben nu dus bezig met de memory.
Wat ik tot nu toe heb (CPU en moederbord keuzen)
Keuzes voor RAM (G. Skill Trident Z RGB 32)
(Heb de mogelijken heden hier onder voor jullie neer gezet om het zo hopelijk makkelijker voor jullie te maken)
Hoop dat jullie mij verder kunnen helpen met het beantwoorden van mijn vragen en helpen om een keuze te maken wat ook compitabel is met de CPU en MOBO.
In iedergeval alvast SUPER bedankt!
Met vriendelijke groet,
Thijs
Ik ben een opzetje aan het maken voor mijn build.
Ver ben ik er echter nog niet mee en vraag jullie daarom ook alleen jullie mening over de Memory nu.
Wat ik al weet is dat ik de volgende modules wil, namelijk de genen van;
G. Skill Trident Z RGB 32GB in totaal.
Of dit 2 of 4 modules moeten zijn weet ik niet. Liefst 4 modules.
De speed van de modules weet ik ook niet wat ik moet hebben. Systeem moet goed draaien en moet de komende jaren goed vooruit kunnen. Ook moet de RAM niet onder doen van de rest van de componenten.
Ik was dus aan het zoeken naar deze sticks maar vind er hier een hoop van en ook een hoop verschillende met allemaal weer anderen voltages. Welke ik daarvan moet hebben weet ik niet en daarom mijn vraag hier over naar jullie toe aangezien ik niets krijg gevonden.
Ik heb tot nu toe de CPU en het moederbord uitgekozen en ben nu dus bezig met de memory.
Wat ik tot nu toe heb (CPU en moederbord keuzen)
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i7-7820X (Tray) | € 579,11 | € 579,11 |
| 1 | Asus ROG Maximus X Hero | € 290,40 | € 290,40 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 869,51 | |
Keuzes voor RAM (G. Skill Trident Z RGB 32)
(Heb de mogelijken heden hier onder voor jullie neer gezet om het zo hopelijk makkelijker voor jullie te maken)
Hoop dat jullie mij verder kunnen helpen met het beantwoorden van mijn vragen en helpen om een keuze te maken wat ook compitabel is met de CPU en MOBO.
In iedergeval alvast SUPER bedankt!
Met vriendelijke groet,
Thijs