.
[ Voor 99% gewijzigd door tijnster op 19-12-2017 13:00 ]
[ Voor 99% gewijzigd door tijnster op 19-12-2017 13:00 ]
Verwijderd
Wat was voor jou de reden om weg te gaan en hoe zat het met de amortisatie regeling?Buitenspel schreef op dinsdag 28 november 2017 @ 08:37:
Tuttel niet zo negatief zijn. Ik ben zelf binnen de aangestelde 22 maanden weggegaan, en heb nog steeds een relatief positieve ervaring aan Calco gehad.
Voor een start binnen de IT een prima plek wanneer je niet van een IT studie af komt.
[ Voor 20% gewijzigd door ApexAlpha op 28-11-2017 15:39 ]
Niet te veel in details, ben ik terug gegaan in de studierichting waar ik uit kwam.Verwijderd schreef op dinsdag 28 november 2017 @ 14:09:
[...]
Wat was voor jou de reden om weg te gaan en hoe zat het met de amortisatie regeling?
Ik heb je een DM gestuurdApexAlpha schreef op dinsdag 28 november 2017 @ 15:14:
Ik ben Calco ook ooit tegen gekomen omdat ik mét passie voor de IT maar zonder echte IT opleiding een baan in de IT wilde vinden.
Ben na overweging voor een ander bedrijf gegaan dat ook een interne opleiding aanbiedt voor mensen zonder IT opleiding die in deze sector willen werken. Geen amortisatie en zeer riant salaris voor iemand van mijn leeftijd. Stuur maar een DM als je meer wil weten.(ook voor anderen die dit lezen)
edit: zie net dat je post van vorige week is. Hoe ging je sollicitatie?
[ Voor 3% gewijzigd door richardvbr op 20-02-2019 22:33 ]
"When I am weaker than you I ask you for freedom because that is according to your principles; when I am stronger than you I take away your freedom because that is according to my principles"- Frank Herbert
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq