Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Dit is een PC voor mijn schoonouders. Deze gebruiken hem voornamelijk voor internetten en kantoor werk. En ze slaan heel veel ook documenten op. Dit vanwege de administratie van hun gehandicapte zoon. vandaar dat ik een behoorlijke HDD er in gezet hebt.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Max 700 euro. en het liefst minder. bedrag is zonder Windows licentie..
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Behoorlijk wat harde schijf ruimte. en het systeem moet gericht zijn op opslag en snelheid. en toekomst bestendig.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Het liefst zo stil mogelijk en de pc komt in een kast te staan. Waar de huidige pc nog al het nodige stof binnen krijgt. Dus een kast met stoffilters lijkt mij wel handig. Geen grote case anders past hij niet in de kast..
Ga je overklokken?
nee
Wat verwacht je van ons?
Ik heb al iets samengesteld. Misschien overpowered. Maar ze hebben nu een pc van 2-3jaar oud met een i5 er in, die als langzaam wordt beschouwd. En ik heb hem geprobeerd zo toekomst bestendig mogelijk te maken. Misschien nog wat tips of ik niks over het hoofd gezien hebt. En de voeding geschikt is voor deze configuratie? En misschien kan ik nog wat op het moederboard besparen?
Dit is een PC voor mijn schoonouders. Deze gebruiken hem voornamelijk voor internetten en kantoor werk. En ze slaan heel veel ook documenten op. Dit vanwege de administratie van hun gehandicapte zoon. vandaar dat ik een behoorlijke HDD er in gezet hebt.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Max 700 euro. en het liefst minder. bedrag is zonder Windows licentie..
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Behoorlijk wat harde schijf ruimte. en het systeem moet gericht zijn op opslag en snelheid. en toekomst bestendig.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Het liefst zo stil mogelijk en de pc komt in een kast te staan. Waar de huidige pc nog al het nodige stof binnen krijgt. Dus een kast met stoffilters lijkt mij wel handig. Geen grote case anders past hij niet in de kast..
Ga je overklokken?
nee
Wat verwacht je van ons?
Ik heb al iets samengesteld. Misschien overpowered. Maar ze hebben nu een pc van 2-3jaar oud met een i5 er in, die als langzaam wordt beschouwd. En ik heb hem geprobeerd zo toekomst bestendig mogelijk te maken. Misschien nog wat tips of ik niks over het hoofd gezien hebt. En de voeding geschikt is voor deze configuratie? En misschien kan ik nog wat op het moederboard besparen?
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i3-8350K Boxed | € 174,90 | € 174,90 |
| 1 | ASRock Z370M Pro4 | € 114,75 | € 114,75 |
| 1 | WD Blue WD10EZEX, 1TB | € 44,05 | € 44,05 |
| 1 | Fractal Design Define Mini | € 85,95 | € 85,95 |
| 1 | Microsoft Windows 10 Home NL 64bit OEM DSP OEI | € 79,- | € 79,- |
| 1 | Crucial Ballistix BLS8G4D240FSB | € 82,95 | € 82,95 |
| 1 | LG GH24NSD1 Zwart | € 13,28 | € 13,28 |
| 1 | Seasonic G-series 360 watt | € 60,50 | € 60,50 |
| 1 | Samsung 850 EVO 500GB | € 155,- | € 155,- |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 810,38 | |