Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pauluzmuller
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 06-06 21:08
Beste Tweakers,

Ik ben de laatste tijd een beetje aan het hobby-en met een oude Huawei P8 lite. Onder het hobby-en kan je verstaan:

- Telefoon rooten
- Verschillende Android versies installeren
- Unlock bootloader (heb ik al gedaan)

Wellicht is hier al een topic over, maar ik kon dit niet zo snel vinden voor de Huawei p8 lite, of zijn dit oude verwijzingen

Ik heb wel enkele vragen mbt het bovenstaande:

- Welke handige sites gebruiken jullie voor het rooten (XDA developers)
- Waar halen jullie de stock recovery images (Android 5 Lollipop / Android 6 Marshmallow) vandaan.
- Waar halen jullie de verschillende updates (UPDATE.APP) vandaan?
- Welke programma's gebruiken jullie voor het rooten? (TWRP, ADB om via de PC recovery uit te voeren)

Ik heb al flink wat sites bezocht, maar over het algemeen zijn dit wat verouderde sites, waar linkjes niet meer werken. Wellicht zijn er tweakers die wat ervaring rondom dit onderwerp willen sharen.

Alvast bedankt :)

Grtz pauluZ

iRacing Profiel

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 16-06 13:21

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Ik heb al flink wat sites bezocht, maar over het algemeen zijn dit wat verouderde sites, waar linkjes niet meer werken.
Lijkt me sterk; xda-developers is zo ongeveer de meest actieve/actuele site hiervoor: https://forum.xda-developers.com/p8lite

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pauluzmuller
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 06-06 21:08
MAX3400 schreef op woensdag 22 november 2017 @ 14:57:
[...]

Lijkt me sterk; xda-developers is zo ongeveer de meest actieve/actuele site hiervoor: https://forum.xda-developers.com/p8lite
Ik ben volop aan het lezen en aan het zoeken op de site van XDA, soms nog te technisch voor me, maar ik kom er wel.

Maar ik was gewoon benieuwd wat de mede-tweaker zijn/haar informatie vandaan haalt.

En of mensen mijn vragen kon beantwoorden :)

iRacing Profiel