Mannen luistert! Ik heb laatst 256MB geheugen erbij gekocht (Dane Elec, 133 Mhz, ongebufferd). Ik heb nu totaal 512MB. Had al 2x128 MB erin zitten (eentje van infineon, 133 Mhz en een no name 100Mhz). Mijn bios en windows herkennen de 512Mb, maar als ik het geheugen ga testen met Norton Utilities krijg ik een foutmelding op adres... (een getal, maar dit verschilt per keer).
Als ik de reepjes één voor één test krijg ik geen foutmelding. Ook als ik mijn twee 128 mb-tjes tegelijk erin heb is er niets aan de hand. Alleen de combinatie met Dane Elec veroorzaakt problemen. Er kan maximaal 756MB op mijn moederbord (Aopen AX6BC) dus daar ligt het niet aan. Voor de rest loopt alles stabiel. Ideeën?
Als ik de reepjes één voor één test krijg ik geen foutmelding. Ook als ik mijn twee 128 mb-tjes tegelijk erin heb is er niets aan de hand. Alleen de combinatie met Dane Elec veroorzaakt problemen. Er kan maximaal 756MB op mijn moederbord (Aopen AX6BC) dus daar ligt het niet aan. Voor de rest loopt alles stabiel. Ideeën?