ik twijfel of alles wel compatible is ook met de nieuwe coffylake proccesor
Wat is je budget?
Hoeveel wil je ongeveer uitgeven? Dat hoeft geen vast bedrag te zijn maar mag ook een schatting zijn. mijn budget is tussen de 1000 en 1100 euro ik heb ook een beetje zitten rekenen met Blackfriday and CyberMonday om wat korting voor alles te krijgen
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Wil je een specifiek merk of type? Of sta je open voor alternatieven? Vertel het ons. Nvidia kaarten en intel proccesoren Msi vind ik mooi ook vooral omdat het met de case aanslaat
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Hoe meer informatie je geeft, hoe beter we je kunnen helpen. Mainstream gamen ik wil gaan streamen ik speel spellen zoals COD Ww2, PUBG, CSGO, Rust ik wil het ook gaan gebruiken voor school
hier is mijn build;
Wat is je budget?
Hoeveel wil je ongeveer uitgeven? Dat hoeft geen vast bedrag te zijn maar mag ook een schatting zijn. mijn budget is tussen de 1000 en 1100 euro ik heb ook een beetje zitten rekenen met Blackfriday and CyberMonday om wat korting voor alles te krijgen
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Wil je een specifiek merk of type? Of sta je open voor alternatieven? Vertel het ons. Nvidia kaarten en intel proccesoren Msi vind ik mooi ook vooral omdat het met de case aanslaat
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Hoe meer informatie je geeft, hoe beter we je kunnen helpen. Mainstream gamen ik wil gaan streamen ik speel spellen zoals COD Ww2, PUBG, CSGO, Rust ik wil het ook gaan gebruiken voor school
hier is mijn build;
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i5-8400 Boxed | € 186,50 | € 186,50 |
| 1 | MSI H270 Gaming M3 | € 99,- | € 99,- |
| 1 | Gigabyte AORUS GeForce GTX 1060 Xtreme Edition 6G (rev. 1.0) | € 349,65 | € 349,65 |
| 1 | Seagate Barracuda, 1TB | € 42,01 | € 42,01 |
| 1 | NZXT S340 Colour Edition Zwart/Rood | € 65,95 | € 65,95 |
| 1 | Kingston HyperX Fury black HX426C15FBK2/8 | € 94,89 | € 94,89 |
| 1 | Seasonic Focus Plus 550 Gold | € 81,- | € 81,- |
| 1 | Samsung 960 EVO 250GB | € 125,25 | € 125,25 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.044,25 | |