Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robsnor
  • Registratie: Januari 2017
  • Laatst online: 08-04 22:37
Goede morgen,

Graag zou ik wat aandelen kopen op de toronto stock exchange (TSX).
Ik wil een klein gedeelte van het geld dat ik heb gespaard in cannabis aandelen stoppen.
Normaal gesproken beleg ik via de ING maar voor zover ik heb kunnen vinden is beleggen in de TSX niet mogelijk via de ING.

Nu heb ik zojuist een account aan gemaakt bij de giro, hier kan ik wel in de TSX beleggen alleen hebben de aandelen geen waarden(zie afbeelding). Daarnaast zou ik graag de ETF HMMJ kopen, maar die wordt ook niet door de giro aangeboden. Ik heb al wat gegoogled en kom eigenlijk uit bij internationale partijen.

Weet iemand hier of er een Nederlandse partij waarbij ik in TSX kan beleggen? en of er een Nederlandse partij is waarbij ik de ETF HMMJ kan kopen?

Afbeeldingslocatie: https://imgur.com/byqtI6T

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 920977

Ik heb even voor je gekeken, bij DeGiro zie ik ook inderdaad geen waarden staan. Via Binck Basic kan ik de ETF wel aanschaffen, maar via Binck Fundcoach niet.

• Robsnor
Anoniem: 920977 schreef op woensdag 22 november 2017 @ 17:38:
Ik heb even voor je gekeken, bij DeGiro zie ik ook inderdaad geen waarden staan. Via Binck Basic kan ik de ETF wel aanschaffen, maar via Binck Fundcoach niet.
Bedankt voor je reactie. Ik zal ook eens een account aan maken bij binck.
Zijn er nog andere met ervaringen of tips op dit gebied?

• OgWok
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 08-05 08:33

OgWok

U.N.C.L.E.

Toronto Stock Exchange staat op het plaatje wel vermeld met TSX.....

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/byqtI6T.png

[ Voor 29% gewijzigd door OgWok op 23-11-2017 08:35 ]

MacPro Core i5 750, Mac Mini, hier en daar een verdwaalde pc.....

• Robsnor
OgWok schreef op donderdag 23 november 2017 @ 08:32:
Toronto Stock Exchange staat op het plaatje wel vermeld met TSX.....

[afbeelding]
Aha een foutje van mij dan. Neemt helaas niet weg dat er geen bedragen staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roy111179
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 18-03 17:27
Blijkbaar geeft DeGiro de werkelijke koersen en bedragen van de TSX niet weer omdat deze niet kostenloos verkrijgbaar zijn. Je kunt volgens mij de aandelen van bijvoorbeeld Aurora en Surpreme via Frankfurt kopen. Ik neem aan dat dit dezelfde producten zijn aangezien het dezelfde ISIN-nummers zijn...

Misschien weet iemand een nadeel van aankopen via Frankfurt? Anders dan dat de beurs in Canada pas om 15.45 opent en de beurs van Frankfurt om 20.00 uur gesloten is (dus daarna handelen via Frankfurt niet meer kan....)

[ Voor 17% gewijzigd door roy111179 op 28-11-2017 22:42 ]

Pagina: 1