Pincode bluetooth muis werkt niet meer.

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marco122
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 14-12-2017
Ik heb een Asus laptop met bijbehorende bluetooth muis. Deze bluetooth muis heeft altijd perfect gewerkt en nooit verbindingsproblemen gehad. Sinds gisteren bleef de muis soms "hangen" dus ik dacht batterijen vervangen.

Aangezien ik geen nieuwe batterijen voorhanden had heb ik getracht opnieuw een bluetooth verbinding te maken met de muis. Hiervoor heb ik de bestaande bluetooth verbinding in Windows 10 verwijderd. Opnieuw bluetooth devices gedetecteerd. Mijn muis werd gevonden met modelnummer etc. Verbinding kon gemaakt worden en pincode werd gevraagd. De pincode van mijn muis staat vermeld op de sticker onderop mijn muis. Deze pincode ingevoerd en nogmaals herhaald in een tweede venster. Echter... kreeg de melding "Die pincode werkte niet. Probeer opnieuw verbinding te maken."

Hoe kan ik mijn muis weer verbinden via bluetooth met de originele pincode?
- Tijdens het connecten druk ik steeds op een knopje onder mijn muis
- Pincode 0000 of 1234 werkt ook niet.
- Muis heeft nu nieuwe batterijen gekregen

Wie kan mij helpen? Werken zonder muis is erg lastig.

INFO
- Asus Laptop
- Asus muis N554

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TommieW
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 20:39

TommieW

Numa numa.

Kan dit filmpje je misschien helpen?

[ Voor 55% gewijzigd door TommieW op 22-11-2017 09:22 ]

1700X@3,9GHZ - Asus Crosshair VI Hero - 32GB Corsair LPX - GTX 1070Ti
iPhone 13 Pro Max - Macbook Pro 16" M1 Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marco122
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 14-12-2017
Tommie, bedankt voor je snelle reactie. Ik heb mijn muis weer kunnen verbinden dankzij het filmpje.

In tegenstelling tot bij "instellingen" kon ik bij "nieuw apparaat toevoegen" de pincode overslaan. Na het herinstallatie balkje werkte mijn muis weer als vanouds.

Bedankt.