Advies 40 inch tv slaapkamer

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Diagonaal
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 19-09 14:28
Ik ben op zoek naar een TV voor op de slaapkamer, 39/40 inch. Wellicht heeft iemand van jullie een deal gezien die ik gemist heb.

Ik zoek een?
40 inch TV (of 39) voor op de slaapkamer. Deze moet smart zijn i.v.m. Netflix/etc. De TV gaat opgehangen worden aan een beugel aan de muur.

Wat is je budget?
In mijn ideale wereld zou ik < 400 euro betalen. Helaas in dit genre nog niet echt Black Friday deals gezien.

Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
’s Avonds in bed tv/films/series te kijken. Ik heb in mijn woonkamer een dikke tv, vanwege het relatief weinig uren kijken op de slaapkamer hoeft de beeldkwaliteit niet het beste van het beste te zijn.

Wat heb je zelf al gevonden?
Bij mediamarkt is de BF deal HITACHI 39HB4T62 voor € 333. Dit merk ken ik eigenlijk totaal niet voor tv’s en op tweakers is hier ook weinig over te vinden. Verder liggen de Samsung UE40J5200 en de Sony Bravia KDL-40WE660 op dit moment boven de 400 euro.

Welke vragen heb je hier nog over?
Ik ben zelf bekend met de ‘A-merken’. Hoe is de kwaliteit van de minder bekende merken. Goedkoop = duurkoop ?

Alle feedback wordt gewaardeerd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 27-09 22:07

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Deze TV's?
Overweeg ook zeker de LG. Heb wel even op 1080p gesorteerd; op 2m afstand (bed -> voeteneind), heeft 4K amper/geen zin met 40" ;)

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Diagonaal
Bij Coronel verkopen ze ook Demo tv's, die dus zijn geretourneerd: Iemand hier ervaringen mee opgedaan ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KoningBob
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 21-12-2024
Je zou ook kunnen kijken naar een "niet smart TV" in combinatie met een Chrome cast á 35 euro.
Op die manier hoeft de TV zelf ook niet per se WiFi te hebben en kan je met je telefoon of tablet er van alles naar toe streamen of openen. (Netflix, Ziggo tv app, YouTube, etc.).

Uitgaande dat je geen ethernet kabel op je slaapkamer hebt en het WiFi bereik voldoende is.

EDIT:
Zelf ook gedaan bij aanschaf van mijn nieuwe tv, oude TV (geen smart) van beneden naar de slaapkamer.

[ Voor 13% gewijzigd door KoningBob op 22-11-2017 13:47 . Reden: toevoeging ervaring ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Diagonaal
Iemand BF deal gezien voor 40 inch tv ?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjah
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 18:47
tJa, de ideale tv voor je is in de Vs te koop, hier in EU weet ik em niet....nml. een 43 inch FHD 50/100Hz, jaja het bestaat nog, voor onder de 400...
LC-43P5000U van Sharp.

Nee, heb je weinig aan, maar opvallend dat dit soort werk hier niet is te krijgen.

Had me op verkeerde been laten zetten, ik meende dat dit ding native 100Hz was... evengoed nog steeds goeie deal....als je in de Vs woont.

[ Voor 22% gewijzigd door Sjah op 25-11-2017 01:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Diagonaal
Stond op het punt om deze te bestellen:

pricewatch: Sony Bravia KDL-40RE450 Zwart

399 nu bij o.a. MM. Maar deze is, in tegenstelling tot wat er in de pricewatch staat, helemaal niet smart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart ®
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 10:18

Bart ®

Moderator Spielerij

I have the cape.

Natuurlijk is die wel smart. Elke reguliere consumenten-tv is anno 2017 smart.

Cunning linguist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DukeBox
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 15:27

DukeBox

loves wheat smoothies

Ik zou wel aanraden er een te nemen met zo'n hoog mogelijk contrast (en dan vooral niet dynamisch), indien mogelijk voor je budget en grootte OLED. Met name in een slaapkamer wil je af en toe de helderheid wat kunnen terug schroeven, dan is het wel fijn dat er nog onderscheid te maken is in donkere tinten.

Duct tape can't fix stupid, but it can muffle the sound.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Croga
  • Registratie: Oktober 2001
  • Nu online

Croga

The Unreasonable Man

Bart ® schreef op maandag 27 november 2017 @ 08:38:
Natuurlijk is die wel smart. Elke reguliere consumenten-tv is anno 2017 smart.
Nope. Sony heeft, tot mijn grote blijdschap, nogsteeds gewoon domme televisies.... Je weet wel, van die TVs die niet vertraagd worden door allerlei "smart" nonsense en waarvan de apps niet na een paar jaar zonder updates zitten. Van die TVs die geen security problemen kennen, die geen microfoons en cameras ingebouwd hebben. Gewoon van die TVs die heel goed zijn in TV zijn.

Waar je vervolgens een Chrome Cast of Rasbperry Pi in steekt zodat je alle "smart" voordelen hebt zonder alle "smart" nadelen....

En degene die TS aan haalt hangt dus ook hier op de slaapkamer. Tot mijn grote genoegen :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

DukeBox schreef op maandag 27 november 2017 @ 08:40:
indien mogelijk voor je budget en grootte OLED.
Computer says no :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart ®
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 10:18

Bart ®

Moderator Spielerij

I have the cape.

Croga schreef op maandag 27 november 2017 @ 08:44:
[...]

Nope. Sony heeft, tot mijn grote blijdschap, nogsteeds gewoon domme televisies.... Je weet wel, van die TVs die niet vertraagd worden door allerlei "smart" nonsense en waarvan de apps niet na een paar jaar zonder updates zitten. Van die TVs die geen security problemen kennen, die geen microfoons en cameras ingebouwd hebben. Gewoon van die TVs die heel goed zijn in TV zijn.

Waar je vervolgens een Chrome Cast of Rasbperry Pi in steekt zodat je alle "smart" voordelen hebt zonder alle "smart" nadelen....

En degene die TS aan haalt hangt dus ook hier op de slaapkamer. Tot mijn grote genoegen :)
Wow, dit is nieuwe informatie voor mij :o. Je hebt gelijk, I stand corrected :).

Cunning linguist.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DukeBox
  • Laatst online: 15:27

DukeBox

loves wheat smoothies

Daar staan helaas geen OLED monitoren tussen maar qua budget had dat ook niet gegaan ;)

Duct tape can't fix stupid, but it can muffle the sound.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Diagonaal
Additioneel vraagje:

In woon zelf nogal dicht bij de grens. In Duitsland lijken TV's stuk goedkoper. Werken deze gewoon met Ziggo digitale TV?

Bijvoorbeeld deze:

Sharp FULL HD LED TV 102 cm (40 Zoll), LC40FG5142E, SmartTV, Triple Tuner

Afbeeldingslocatie: https://media.real-onlineshop.de/images/items/1024x1024/dbd8947253de826d97e2069dce1e1556.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tinman
  • Laatst online: 08:04
Mijn oled tv uit duitsland werkt prima met Ziggo (CI+)
Pagina: 1