Beste allemaal.
Ik wil VR gaan spelen (met name racegames), met een oculus rift. Ik heb er vooral over nagedacht om een nieuwe pc te bouwen, maar ik denk misschien wel dat het slimmer kan: met upgraden. De vraag is globaal als volgt: moet ik een nieuwe pc bouwen, of kan ik ook volstaan met upgrades (alleen videokaart, of videokaart én processor (en misschien zelfs voeding)?
Ik zoek een?
Ik zoek wellicht een nieuwe videokaart (dat zou dan de GTX 1070 zijn, waarschijnlijk). Mijn huidige videokaart voldoet aan de minimumspecs, maar ik weet niet of ik dat moet willen. De snelheid van mijn huidige processor is óók voldoende en vergelijkbaar met de aanbevolen processor (respectievelijk de AMD Phenom II X4 965 en Intel i5-4590. De vraag is: kan en moet ik deze upgraden, en kan dit wel op mijn huidige moederboard? (
Wat is je budget?
Maakt me niet zo heel veel uit, upgraden is sowieso goedkoper dan helemaal een nieuwe bouwen!
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Niet echt!
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Dit is mijn systeem:
Bovenstaande systeem geldt, aangevuld met de AMD Radeon R9 290.
Dank is alvast groot!
Ik wil VR gaan spelen (met name racegames), met een oculus rift. Ik heb er vooral over nagedacht om een nieuwe pc te bouwen, maar ik denk misschien wel dat het slimmer kan: met upgraden. De vraag is globaal als volgt: moet ik een nieuwe pc bouwen, of kan ik ook volstaan met upgrades (alleen videokaart, of videokaart én processor (en misschien zelfs voeding)?
Ik zoek een?
Ik zoek wellicht een nieuwe videokaart (dat zou dan de GTX 1070 zijn, waarschijnlijk). Mijn huidige videokaart voldoet aan de minimumspecs, maar ik weet niet of ik dat moet willen. De snelheid van mijn huidige processor is óók voldoende en vergelijkbaar met de aanbevolen processor (respectievelijk de AMD Phenom II X4 965 en Intel i5-4590. De vraag is: kan en moet ik deze upgraden, en kan dit wel op mijn huidige moederboard? (
Wat is je budget?
Maakt me niet zo heel veel uit, upgraden is sowieso goedkoper dan helemaal een nieuwe bouwen!
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Niet echt!
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Dit is mijn systeem:
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | AMD Phenom II X4 965 Black Edition | € 0,- | € 0,- |
| 1 | ASRock 970 Extreme4 | € 0,- | € 0,- |
| 1 | Samsung Spinpoint F3 HD103SJ, 1TB | € 84,82 | € 84,82 |
| 1 | Cooler Master CM 690 II | € 0,- | € 0,- |
| 1 | Cooler Master Hyper 212 Plus | € 0,- | € 0,- |
| 1 | Kingston HyperX KHX1600C9D3K2/8G | € 98,15 | € 98,15 |
| 1 | Sony Optiarc AD-7260S Zwart | € 0,- | € 0,- |
| 1 | XFX Pro 450W | € 0,- | € 0,- |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 182,97 | |
Bovenstaande systeem geldt, aangevuld met de AMD Radeon R9 290.
Dank is alvast groot!
[ Voor 4% gewijzigd door Loekoe op 22-11-2017 00:05 ]