Geblockt door Casloma

Pagina: 1
Acties:

• DeX
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13-01 09:52
Ik zat weer eens gisteren lekker te downloaden. Heb ik 9 uur 115 MB gedownload. Ik kom thuis: alle downloads klaar. Ikke blij. Maar ik ging toen reconnecten naar casema. dus disconnect, en dan connect.. En ja hoor: "De computer waarop uw inbelt kan geen verbinding maken. controler uw wachtwoord." Dit heb ik veelste vaak als ik veel gedownload heb. Vanochtend deed ie et weer prima..

Volgens mij is het gewoon een tijdelijk Ban omdat je teveel van hun bandbreedte gebruikt door teveel datatraffic te genereren. De 1 gig dataliet heb ik nog lang niet gehaald. Hebben andere mensen hier last van?

Het disconnecten en daarna niet meer kunnen connecten vind ik zo ie zo al pokke.

• pr0mpt
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 18-01 15:52
ahhhhhhhhhw, wat heb je nou weer gehaald bro?
hehe, je had het kunnen verwachten he, met Tragema :r
nu maar hopen dat ze die geintjes dus niet met die premium pakketjes gaan doen, anders word het matten

hey bro, zullen we trouwens samen een site maken met quote's van de Casema helpdesk medewerkers..
"ik kan niet meer inbellen, hij zegt telkens check password enzo... terwijl ik zeker weet dat alles goed is"

"tja, weet je wat je dan kan doen?... je harde schijf formateren!"
these guys are funny |:(

pr0mpt - It never hurts to help!

• DeX
Leuk idee.. maar ik heb aan mijn 25 mb homepage niet genoeg om alle quotes van casema medewerkers erin te zetten.
DeX: Uhm... ik wil graag een afspraak maken voor het installeren van mijn modem. kan dat?

Casema: Kunt u voor mij even kijken of het netwerklampje brand op de modem?

DeX: :? Ja tuurlijk. heel ff wachten hoor. ik ga kijken.
* DeX legt hoorn naast haak en gaat koffie drinken.

Casema: hallo?
Casema: hallo!
Casema: is daar iemand.

Verwijderd

Op woensdag 11 juli 2001 11:10 schreef DeX het volgende:
Ik zat weer eens gisteren lekker te downloaden. Heb ik 9 uur 115 MB gedownload. Ik kom thuis: alle downloads klaar. Ikke blij. Maar ik ging toen reconnecten naar casema. dus disconnect, en dan connect.. En ja hoor: "De computer waarop uw inbelt kan geen verbinding maken. controler uw wachtwoord." Dit heb ik veelste vaak als ik veel gedownload heb. Vanochtend deed ie et weer prima..

Volgens mij is het gewoon een tijdelijk Ban omdat je teveel van hun bandbreedte gebruikt door teveel datatraffic te genereren. De 1 gig dataliet heb ik nog lang niet gehaald. Hebben andere mensen hier last van?

Het disconnecten en daarna niet meer kunnen connecten vind ik zo ie zo al pokke.
in 9 uur 115mb das netjes voor casema >:)

Enne nee ik denk niet dat het aan het downloaden ligt want ik heb het zelf ook vroeger vaak genoeg een disconnect --> reconnect en kon ik er ff niet meer op met dezelfde melding :( daarvoor heb ik amper wat binnen getrokken is ook gods onmogelijk emet hun aanbieding

• DeX
Ik vind het gewoon vaag als ik online ben. en dan voor 5 seconden offline.. en vervolgens kom ik er nooit meer op...