Toon posts:

TV Reus

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik begrijp het eigenlijk niet zo goed, ik ben sinds dit weekend op zoek naar een mooie televisie
En heb inmiddels mijn oog laten vallen op de Samsung UE49MU6470
Daar bestaan de meest fantastische price watches van op Tweakers, van €999,00 tot €703,00 bij Plasmavisie
Maar waarom staat de TVReus er niet tussen met €709,00
Is hier iets mee loos?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Keiichi
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 12:24
Waarschijnlijk deelt deze shop dan z'n data niet de tweakers pricewatch.

-edit-

Zie dat het je eerste post is, heb je misschien banden met die webshop dat je het zo specifiek vraagt? ;-)

[ Voor 45% gewijzigd door Keiichi op 21-11-2017 19:03 ]

Solar @ Dongen: http://solar.searchy.net/ - Penpal International: http://ppi.searchy.net/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Room42
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Pricewatch is geloof ik een betaalde dienst van Tweakers.net. Shops moeten dus betalen om in de PW gelist te worden.

"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loki504
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 07:26
https://tweakers.net/info/over_tweakers/verdienmodel/

Pricewatch
De Pricewatch is een tool op de site waarmee bezoekers de laagste prijs van een of meer producten kunnen opzoeken bij aangesloten webwinkels. Tweakers probeert de lijst met aangesloten webwinkels zo relevant en groot mogelijk te houden. Iedere keer dat een bezoeker via de Pricewatch doorklikt naar een webwinkel, verdienen we geld. De prijzen voor een zogenoemde click-out verschillen per productcategorie en lopen uiteen van enkele centen tot enkele dubbeltjes. De aangesloten webwinkels betalen enkel voor daadwerkelijk 'doorgesluisd' bezoek, waarbij we een vast percentage clicks niet in rekening brengen om eventuele miskliks van bezoekers te compenseren. Met elke winkel hebben we dezelfde prijsafspraken, waardoor we er ook geen baat bij hebben om bepaalde winkels een hogere positie te geven.

Dus niet alle shops staan er in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pclinde
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 19-09 12:33

pclinde

TechGaming.nl

Verwijderd schreef op dinsdag 21 november 2017 @ 19:01:
Ik begrijp het eigenlijk niet zo goed, ik ben sinds dit weekend op zoek naar een mooie televisie
En heb inmiddels mijn oog laten vallen op de Samsung UE49MU6470
Daar bestaan de meest fantastische price watches van op Tweakers, van €999,00 tot €703,00 bij Plasmavisie
Maar waarom staat de TVReus er niet tussen met €709,00
Is hier iets mee loos?
Ik heb hier destijds een TV besteld, netjes afgeleverd. :)

Hardware reviews met buitenfotografie, de Intratuin zal jaloers zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
dank je Pom-The-Pug-Lover, maar had eigenlijk wel een reactie verwacht van Tweakers.
Plasmavisie was de € 733,00(per abuis schreef ik € 703,00)
dus TVreus was de goedkoopste met € 709,00
maar waarom staat die niet in de pricewatch van Tweakers.
over elke Online/Postorder staat wel iets negatiefs, maar zeker ook positiefs in de forums.
maar waarom wordt TVreus niet vermeldt, daar raadpleeg ik juist dit soort Sites voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RGAT
  • Registratie: Augustus 2011
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 22 november 2017 @ 10:13:
dank je Pom-The-Pug-Lover, maar had eigenlijk wel een reactie verwacht van Tweakers.
Plasmavisie was de € 733,00(per abuis schreef ik € 703,00)
dus TVreus was de goedkoopste met € 709,00
maar waarom staat die niet in de pricewatch van Tweakers.
over elke Online/Postorder staat wel iets negatiefs, maar zeker ook positiefs in de forums.
maar waarom wordt TVreus niet vermeldt, daar raadpleeg ik juist dit soort Sites voor.
Zoals al gezegt: dan betalen ze Tweakers niet om daarin opgenomen te worden, eigen keuze dus :)

Fixing things to the breaking point...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
maar daarmee is toch eigenlijk het succes van zo'n pricewatch tenietgedaan???, wanneer er slechts betaalde deelnemers worden vermeldt
dit is inderdaad mijn eerste forumdeelname, en begrijp best dat er veel misbruik van wordt gemaakt door de sites zelf, door positieve ghostberichen te posten.

maar ik wil gewoon weten of de aanbieding die gedaan wordt ook echt de moeite waard is, en of het adres betrouwbaar is, nogmaals er worden zowel positieve als negatieve berichten geplaatst

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 08:52

Bezulba

Formerly known as Eendje

Het is de verantwoordelijkheid van de verkopers zelf om reclame te maken. Pricewatch is echt wel een toegevoegde waarde voor bijna alle electronica bedrijven. Als je als bedrijf daar geen geld aan uit wil geven terwijl je wel heel goedkoop spullen aanbied begin ik mij af te vragen hoe betrouwbaar dat bedrijf is.

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barrycade
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 22-09 21:04

Barrycade

Through the...

Als die winkel niet vermeld wordt is het aan jou om een afweging te maken of je m daar wil kopen.

Kopersonderzoek stopt niet bij het raadplegen van een prijsvergelijker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
het is me duidelijk dat pricewatch dus niet voor de consument is, maar voor de aanbieders.
en dat laatste lijkt me wat erg kort door de bocht.
want dat zou inhouden dat elke prijsaanbieder die hier niet vermeldt is, vraagtekens zou kunnen oproepen.
maar nogmaals, ik vroeg het als consument, en werd door een ingewijde in de electronica op deze site geattendeerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Family Guy
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 10:09

Family Guy

Pow! Right in the kisser!

Verwijderd schreef op woensdag 22 november 2017 @ 10:24:
maar daarmee is toch eigenlijk het succes van zo'n pricewatch tenietgedaan?
Je hebt toch zelf de vrijheid om verder te zoeken? Ik vind het volkomen logisch dat ze de winkels iets vragen, ze leveren hèn namelijk een dienst door klanten door te sluizen!
Verwijderd schreef op woensdag 22 november 2017 @ 10:35:
het is me duidelijk dat pricewatch dus niet voor de consument is, maar voor de aanbieders.
Het is voor beiden. Voor de consument een shortcut om tot een goedkopere (niet goedkoopste) prijs te komen, en voor de winkels een medium om in beeld te komen.

[ Voor 36% gewijzigd door Family Guy op 22-11-2017 10:36 ]

Steam ID = Ackerfiets

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• RGAT
  • Registratie: Augustus 2011
  • Niet online
maar daarmee is toch eigenlijk het succes van zo'n pricewatch tenietgedaan???, wanneer er slechts betaalde deelnemers worden vermeldt
dit is inderdaad mijn eerste forumdeelname, en begrijp best dat er veel misbruik van wordt gemaakt door de sites zelf, door positieve ghostberichen te posten.

maar ik wil gewoon weten of de aanbieding die gedaan wordt ook echt de moeite waard is, en of het adres betrouwbaar is, nogmaals er worden zowel positieve als negatieve berichten geplaatst
Blijkbaar wil de winkel niet investeren in publiciteit, dat zegt vaak al genoeg over een winkel :+
Juist omdat de deelnemers betalen blijft het (grotendeels) een schoon en eerlijk overzicht.

Als je niks (of niet genoeg) over de winkel kan vinden heb je daar het antwoord al toch? ;)

Fixing things to the breaking point...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordSinclair
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 13:20
De prijs kan je wellicht niet opzoeken op deze website (voor niks gaat alleen de zon op). Maar voor ervaringen kan je hier wel terecht: https://tweakers.net/shop...reus-punt-nl/shopreviews/

There's no need to kneel, I'm a very democratic sort of lord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 08:52

Bezulba

Formerly known as Eendje

want dat zou inhouden dat elke prijsaanbieder die hier niet vermeldt is, vraagtekens zou kunnen oproepen.
maar nogmaals, ik vroeg het als consument, en werd door een ingewijde in de electronica op deze site geattendeerd.
dus jij bent van mening dat dit en gratis moet en dat als Kees een mooie tv op marktplaats gooit deze ook maar even toegevoegd moet worden aan de pricewatch?

Heb jij enig idee hoe de wereld werkt en hoeveel geld dit zou kosten (en tijd)?

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stoelpoot
  • Registratie: September 2012
  • Niet online
Het is voor beide. De pricewatch is (of staat bekend zo te zijn) betrouwbaar en onpartijdig. Voor de consument is het dus een hele sterke tool. Voor bedrijven is het daarnaast ook een manier om zichzelf te adverteren. Zodra ze in de pricewatch staan, adverteer je direct, bij iedereen die zo'n apparaat wil kopen, voordat ze het hebben gekocht. Maar het dwingt je ook om concurrerende prijzen aan te houden, en je wordt beoordeeld op je prestaties, wat voor de consument een voordeel is.

Uiteindelijk, strikt gezien, is de pricewatch natuurlijk voor T.Net. Het is een bron van inkomsten vanuit zowel aanbieders als consumenten (die ads zien) en een heel sterk selling point.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
ik ben niets van mening, want die probeer ik hier juist te vormen.
maar er worden hier even snel een paar aannames gedaan waar ik objectief gezien niet zoveel mee kan
en nogmaals ik ben op het tweakersspoor gezet door een kennis van me, want Tweakers zou objectief zijn
er zijn ook andere manieren om zo'n site te sponsoren.
nogmaals dank voor een ieder zijn bijdrage

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
wel iets objectiefs van mij dan, en daarmee snoer ik hopelijk alle twijfelaars aan mijn intenties de mond.
en mogelijk hebben "zoekers": hier in de toekomst wel iets aan

ik heb inmiddels al twee mailtjes aan TVReus gestuurd in 2 dagen, (op hun eigen contactlink), en moet het eerste antwoord nog krijgen??????
dat vindt ik persoonlijk vager dan het feit dat iemand niet zou willen betalen om in de Tweakers hitlijst te mogen komen.
nogmaals allemaal dank voor jullie bijdrage
Pagina: 1