Mijn vraag
Ik heb recentelijk een webshop laten bouwen in wordpress. Ik heb vervolgens een custom theme laten bouwen met de functies die ik graag wilde toevoegen aan mijn site. Omdat het een custom theme is zijn de gebruikelijk woocommerce functies als product tabs etc weggevallen. Ik heb geprobeerd deze wel toe te voegen door verschillende codes aan mijn functions.php toe te voegen die worden gebruikt door woocommerce zelf (zie onderaan bericht). Ook heb ik geprobeerd verschillende plugins te installeren die worden gebruikt voor het toevoegen van tabs zoals: "woocommerce custom tabs" etc. Ook dit was tevergeefs. Toen vroeg ik mij af of mijn theme wel voldoende was aangepast om de tab functie te kunnen vertonen. Toen ik op zoek ging in mijn style.css vond ik wel een design voor tabs. Kortom ik weet niet wat ik moet aanpassen om tabs te vertonen en ik beschik niet over de kennis om dit aan te passen of te herkennen.
Relevante software en hardware die ik gebruik
Ik gebruik wordpress met de woocommerce plugin voor alle webshop functies
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Nog een keer kort heb ik dus meerdere codering toegevoegd aan mijn functions.php die worden gebruikt om custom tabs toe te voegen. Ook heb ik verschillende plugins geïnstalleerd die er voor moeten zorgen dat tabs worden toegevoegd
De codering die ik heb proberen toe te voegen:
add_filter( 'woocommerce_product_tabs', 'woo_new_product_tab' );
function woo_new_product_tab( $tabs ) {
// Adds the new tab
$tabs['test_tab'] = array(
'title' => __( 'New Product Tab', 'woocommerce' ),
'priority' => 50,
'callback' => 'woo_new_product_tab_content'
);
return $tabs;
}
function woo_new_product_tab_content() {
// The new tab content
echo '<h2>New Product Tab</h2>';
echo '<p>Here\'s your new product tab.</p>';
}
Als je meer wilt weten over files zoals single-product.php etc hoor ik het graag.
Ik heb recentelijk een webshop laten bouwen in wordpress. Ik heb vervolgens een custom theme laten bouwen met de functies die ik graag wilde toevoegen aan mijn site. Omdat het een custom theme is zijn de gebruikelijk woocommerce functies als product tabs etc weggevallen. Ik heb geprobeerd deze wel toe te voegen door verschillende codes aan mijn functions.php toe te voegen die worden gebruikt door woocommerce zelf (zie onderaan bericht). Ook heb ik geprobeerd verschillende plugins te installeren die worden gebruikt voor het toevoegen van tabs zoals: "woocommerce custom tabs" etc. Ook dit was tevergeefs. Toen vroeg ik mij af of mijn theme wel voldoende was aangepast om de tab functie te kunnen vertonen. Toen ik op zoek ging in mijn style.css vond ik wel een design voor tabs. Kortom ik weet niet wat ik moet aanpassen om tabs te vertonen en ik beschik niet over de kennis om dit aan te passen of te herkennen.
Relevante software en hardware die ik gebruik
Ik gebruik wordpress met de woocommerce plugin voor alle webshop functies
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Nog een keer kort heb ik dus meerdere codering toegevoegd aan mijn functions.php die worden gebruikt om custom tabs toe te voegen. Ook heb ik verschillende plugins geïnstalleerd die er voor moeten zorgen dat tabs worden toegevoegd
De codering die ik heb proberen toe te voegen:
add_filter( 'woocommerce_product_tabs', 'woo_new_product_tab' );
function woo_new_product_tab( $tabs ) {
// Adds the new tab
$tabs['test_tab'] = array(
'title' => __( 'New Product Tab', 'woocommerce' ),
'priority' => 50,
'callback' => 'woo_new_product_tab_content'
);
return $tabs;
}
function woo_new_product_tab_content() {
// The new tab content
echo '<h2>New Product Tab</h2>';
echo '<p>Here\'s your new product tab.</p>';
}
Als je meer wilt weten over files zoals single-product.php etc hoor ik het graag.