het zou me niets verbazen als de plaatser van die advertentie die &_nbsp; er zelf heeft ingezet, en deze bij de advertentie wel vertaald wordt en in de tracker niet
We spend our years as a tale that is told
dat is om de volgorde goed te houden, anders zou 1000MHz voor 700MHz komen te staan
maar het moet idd wel omgezet worden
Professioneel Hyves-weigeraar
Die Razor is er ook altijd als de kippen bij he
Jep! Kippâh hun koppâh afhakkûh!Op woensdag 11 juli 2001 13:01 schreef collin het volgende:
[..]
Die Razor is er ook altijd als de kippen bij he![]()
Errmm... waarom gebruik je dan niet gewoon twee spaties voor 700 en 1 voor 1000... DB zal 't dan goed sorteren en voor HTML staat er exact hetzelfde.Op woensdag 11 juli 2001 11:03 schreef WouterTinus het volgende:
dat is om de volgorde goed te houden, anders zou 1000MHz voor 700MHz komen te staanmaar het moet idd wel omgezet worden
nee dus Dutchman ik heb het al bij meer dan een gezien!Op woensdag 11 juli 2001 11:00 schreef Dutchman! het volgende:
het zou me niets verbazen als de plaatser van die advertentie die &_nbsp; er zelf heeft ingezet, en deze bij de advertentie wel vertaald wordt en in de tracker niet
helemaal gelijk onnoOp woensdag 11 juli 2001 16:12 schreef Onno het volgende:
[..]
Errmm... waarom gebruik je dan niet gewoon twee spaties voor 700 en 1 voor 1000... DB zal 't dan goed sorteren en voor HTML staat er exact hetzelfde.
Pagina: 1