WP: ME PUHZ-SW75YAA + ERST30D-VM2ED | Solar: 17x TSM-340-DE06M.08 (5780Wp ~6200kWh), Azimuth 179°, Hellingshoek: 34° | PC specs
[ Voor 166% gewijzigd door HaTe op 21-11-2017 19:32 ]
WP: ME PUHZ-SW75YAA + ERST30D-VM2ED | Solar: 17x TSM-340-DE06M.08 (5780Wp ~6200kWh), Azimuth 179°, Hellingshoek: 34° | PC specs
Omdat ik 't vinkje "Lock deze reactie" (dat standaard aan staat bij 't bewerken van andermans post) vergeten was uit te zettenHaTe schreef op dinsdag 21 november 2017 @ 16:37:
maar mag hem niet meer bewerken (why?)

Over je probleem: Heb je die mensen niet toevallig aangemerkt als 'favoriet' of 'starred' ofzoiets (of "close friend")? Dan heb je dat volgens mij.
Edit: Ga naar zijn/haar pagina en kijk eens naar deze vinkjes:

Als daar iets van aan staat dan krijg je dat gedrag dat je beschrijft volgens mij.
[ Voor 45% gewijzigd door RobIII op 21-11-2017 17:05 ]
There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.
Je eigen tweaker.me redirect
Over mij
Heb dat inderdaad ook gevonden op internet, maar dit staat niet aan. Ook niet iets anders wat dit gedrag kan veroorzaken.RobIII schreef op dinsdag 21 november 2017 @ 16:57:
[...]
Omdat ik 't vinkje "Lock deze reactie" (dat standaard aan staat bij 't bewerken van andermans post) vergeten was uit te zettenMy bad. Is fixed bij deze; kun je ze alsnog aan je topicstart toevoegen
Over je probleem: Heb je die mensen niet toevallig aangemerkt als 'favoriet' of 'starred' ofzoiets (of "close friend")? Dan heb je dat volgens mij.
Edit: Ga naar zijn/haar pagina en kijk eens naar deze vinkjes:
[afbeelding]
Als daar iets van aan staat dan krijg je dat gedrag dat je beschrijft volgens mij.
edit: even gecheckt en het lijkt dus idd wel te kunnen, zie hier een deel van de instellingen:

De onderste drie zouden je meldingen tegen moeten houden.
... en gaat over tot de orde van de dag
Als ik het goed begrijp dan is het alleen visueel en per browser. Waar ik me het ergste aan stoor zijn de push meldingen die ik op mijn telefoon krijg en niet uit kan zetten.P_Tingen schreef op donderdag 23 november 2017 @ 08:10:
Ik ben niet zo'n fb-goeroe, maar kijk anders eens naar een plugin voor je browser om fb te temmen. Ik heb zelf fb-purify geïnstalleerd. Daar kun je zo gruwelijk veel mee instellen / uitschakelen dat ik vermoed dat het daar wel mee kan.
edit: even gecheckt en het lijkt dus idd wel te kunnen, zie hier een deel van de instellingen:
[afbeelding]
De onderste drie zouden je meldingen tegen moeten houden.
... en gaat over tot de orde van de dag