Toon posts:

Exchange 2000 SP1...MEMORYVRETER!

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,
Ik heb hier een P3-733 Mhz, met 768 mb PC-133 DIMM, wat schijfruimte en een installatie van Windows 2000 SERVER,
nu was het vroeger zo dat je met exchange 5.5 de memory usage kon 'tweaken' en bv kon limiten aan 512 mb, nu kan ik die optie niet meer vinden in exchange 2000 en hij vreet dus heel mn mem op Hij gooit het grootste gedeelte van de store in het geheugen...Nu word dus die computer SUPER traag en mailtjes duren gewoon zelfs intern soms 30 minuten voor ze aankomen (Mailtjes van < 1 mb). Het kan niet liggen aan het aantal mboxen, want het zijn er 'maar' 35
Heb iemand van jullie een idee hoe ik het kan oplossen? Ik draai al Service PACK 1 van exchange en Service PACK 2 van windows 2000 server

Verwijderd

Hmmmm, dat E2k veel memory in beslag neemt wist ik. Maar bij mij draait het allemaal wel snel (Dual Cel 300; 256 Mb); Mail komt snel aan.
ik was inderdaad ook al wel op zoek naar mogelijkheden om het geheugengebruik te beperken. Ook al merk ik er op dit moment weinig van.

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 11 juli 2001 10:51 schreef burgerking het volgende:
Hmmmm, dat E2k veel memory in beslag neemt wist ik. Maar bij mij draait het allemaal wel snel (Dual Cel 300; 256 Mb); Mail komt snel aan.
ik was inderdaad ook al wel op zoek naar mogelijkheden om het geheugengebruik te beperken. Ook al merk ik er op dit moment weinig van.
Hmz, hoeveel mailboxes host je?

Verwijderd

65

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 11 juli 2001 10:59 schreef burgerking het volgende:
65
Damn en geen problemen? Ut is hier zo verrekte traaaaaaag :) Hm, draai je eigenlijk op SCSI of IDE?

Verwijderd

scsi natuurlijk. Maar ook hier 'slechts' 7200 toeren schijven. Dus niet allemaal High-end

Verwijderd

Haha, ik heb nu 640 MB RAM in mijn C433 zitten en Exchange gebruikt nu ruim 800 MB. Lekker swappen, Wordt er knetter gek van. STORE gebruikt +- nu 400 MB.
Zwaar irritant.

Al iemand een oplossing gevonden ?
Pagina: 1