Woocommerce product tabs

Pagina: 1
Acties:
  • 158 views

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Mijn vraag
Ik heb recentelijk een site laten programmeren alleen mist de product tab fucties nog. Weet iemand welke code ik waar moet toevoegen om dit in mijn custom theme te laten werken?

Relevante software en hardware die ik gebruik

Woocommerce, Wordpress

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Verschillende plugins

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
Verwijderd schreef op dinsdag 21 november 2017 @ 15:40:
Ik heb recentelijk een site laten programmeren alleen mist de product tab fucties nog. Weet iemand welke code ik waar moet toevoegen om dit in mijn custom theme te laten werken?
Open de configuratie en voeg daar toe:

code:
1
add_functions_to_producttab = true

En als je dan toch bezig bent, zet er meteen in:
code:
1
bugs = off

Dan is je site meteen bugvrij ;)

Maar nu even serieus: hoe denk je dat wij je moeten helpen op basis van de informatie die je geeft :? Je geeft echt werkelijk he-le-maal 0,0 nuttige infromatie. Niet eens wélke "functies" nog missen, wélke custom theme, wélke plugins je dan geprobeerd hebt enz. enz. We weten nu alleen dat er in een "Woocommerce / Wordpress site" érgens in "een product tab" "functies" missen.... :X Dat is hetzelfde als naar de garage rijden met je auto en tegen de monteur zeggen: "Het is stuk. Ik heb al verschillende schroefjes geprobeerd maar het werkt niet. En nu?". Die monteur heeft geen benul waar je 't over hebt, wat er stuk is of welk schroefje je het in hemelsnaam over hebt.

Ik adviseer je dan ook onze Quickstart eens grondig door te nemen en het dan eens met een nieuw topic te proberen als dat nog nodig is dan ;) Lees overigens, voor de zekerheid, ook even scriptrequests en Kan iemand even...? door; want daar neigt je topic ook behoorlijk naar.

[ Voor 33% gewijzigd door RobIII op 21-11-2017 16:55 ]

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

Dit topic is gesloten.